خلیل‌زاده: در این چند سال جز فحاشی از هواداران سپاهان، چیزی نشنیده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی,خلیل‌زاده

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پیروزی برابر السد قطر لذتی نداشت، چون به مرحله بعد صعود نکردند.

به گزارش تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این پیروزی لذتی برای ما نداشت، چون به مرحله بعد صعود نکردیم. حق‌مان بود که راهی مرحله بعد شویم، اما ناداوری‌ها اجازه نداد.

 

وی افزود: از هواداران پرسپولیس گله دارم، آنها باید امروز بیشتر از تیم‌شان حمایت می‌کردند، چون تیم‌شان قهرمان لیگ است. با این حال، دست آنهایی را که امروز به ورزشگاه آمدند را، می‌بوسم. امیدوارم نیمه‌نهایی جام حذفی را ببریم و به فینال برسیم و هواداران را با قهرمانی در جام حذفی خوشحال کنیم.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر، آیا هراسی ندارد که چه اتفاقاتی در جام حذفی در اصفهان رخ دهد، گفت: ما ترسی نداریم، چون آنقدر هوادار داریم که نگران نباشیم. بازی با سپاهان سخت است، اما امیدوارم برنده از زمین خارج شویم.

 

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان در همه بازی‌ها فحاشی می‌کنند، اما امیدوارم این بازی چنین کاری نکنند. دو، سه سال اخیر که به اصفهان می‌روم، چیزی جز فحاشی نمی‌شنوم. با این حال، مردم اصفهان مردم شریفی هستند و خاطرات خوبی از حضور در این شهر دارم. برخی هواداران که برای فحاشی می‌آیند، برای بازی‌ سپاهان نیست، بلکه برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------