نامه اعتراضی امیر خادم به صالحی امیری و اشاره به نقشی محوری یکی از اعضای کمیته در تخریب‌های انتخاباتی



اخبار,اخبار ورزشی,امیر خادم

کاندیدای احراز ریاست فدراسیون کشتی در نامه به رئیس کمیته ملی المپیک به نقش محوری یکی از اعضای این کمیته در فعالیت‌های انتخاباتی یکی از کاندیداها و تخریب باقی نامزدها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، درحالی که این روزها بحث انتخابات فدراسیون کشتی حواشی زیادی را برای این رشته المپیکی در پی داشته، امیررضا خادم دارنده دو مدال برنز المپیک در اعتراض به آنچه که دخالت یکی از اعضای موثر کمیته ملی المپیک در فرآیند انتخابات کشتی خوانده، به رئیس کمیته ملی المپیک نامه نوشت.

 

در متن نامه خادم به سیدرضا صالحی امیری آمده است: 

«همانگونه که پیش از این نیز خدمت جنابعالی عرض کردم، یکی از مدیران (کار بلد و با تجربه) آن کمیته محترم، در حوزه رسانه و افکار عمومی، متاسفانه نقشی محوری در سوء استفاده از جایگاه حقوقی‌اش در کمیته و بهره‌برداری از ارتباطات چند ساله ایجاد شده با بخشی از اهالی رسانه‌ها، به نفع یکی از کاندیداهای محترم ریاست فدراسیون کشتی و تخریب دیگر نامزدها دارد! 

 

و "تاسف بیشتر آنکه همین فرد نیز به نشر اخباری (کذب) در خصوص سایر کاندیداها، می‌پردازد که بسیاری از این شایعات، مصداق بارز بی حرمتی و زیر سوال بردن شخصیت مستقل مدیران محترم کل ورزش و جوانان استان‌ها و  روسای محترم هیات‌های کشتی نیز می باشد!" 

 

حال با عنایت به شناختی که شخصاً از جنابعالی داشته و از دغدغه جدی‌تان نسبت به توسعه مقوله فرهنگ در ورزش، می‌دانم که تصدیق می‌فرمایید که این دست اقدامات قطعاً خارج از چارچوب اخلاق بوده و ضروری است نسبت به تذکر عاجل و  جدی برای توقف این موضوع اقدام مقتضی صورت پذیرد.

 

 امیدوارم با مقابله با این چنین تحرکاتی، شائبه دخالت کمیته المپیک، از ذهن اهالی کشتی زدوده شده و خفقان حاکم بر بخشی از فضای رسانه‌ای کشتی کشور که متاسفانه در حال حاضر، از این طریق ایجاد شده است، توان نفس کشیدن و مقابله با نشر گزینشی و حذفی غیرمنصفانه اخبار را مجدداً داشته باشند!

 

در پایان بنده نیز مانند همه مردم ایران آرزوی موفقیت آن کمیته محترم در جهت مدیریت کاروان ورزشی کشورمان در آوردگاه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از خداوند منان خواستارم.

 

امیررضا خادم».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------