تکلیف تقسیم سکوهای نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد/ سپاهان و پرسپولیس واکنش نشان دادند



اخبار,اخبار ورزشی,ورزشگاه نقش جهان

تکلیف تقسیم ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بحث تقسیم سکوهای ورزشگاه نقش جهان اصفهان در نیمه نهایی جام حذفی در چند روز گذشته یکی از موضوعات اصلی فوتبال ما بود که صحبت‌های زیادی در مورد آن شد و از طرفی سازمان لیگ معتقد به تقسیم مساوی ظرفیت سکوها بود و از طرفی سپاهانی‌ها به این مسئله معترض بودند.

 

با این حال  و در نهایت پس از جلسات متعددی که در خصوص مسائل امنیتی بازی برگزار شد ۷۰ درصد از ظرفیت سکوهای ورزشگاه نقش جهان به هواداران سپاهان اختصاص یافت و هواداران پرسپولیس صاحب ۳۰ درصد از سکوهای ورزشگاه شدند.

 

دیدار دو تیم روز چهارشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و برنده این مسابقه در فینال جام حذفی روز ۱۲ خرداد باید به مصاف تیم داماش گیلان برود.

 

واکنش دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان به خبر تقسیم ۷۰ به ۳۰ ظرفیت ورزشگاه نقش‌جهان

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره خبرهایی که حکایت از تقسیم ظرفیت ورزشگاه نقش‌جهان به صورت ۷۰ به ۳۰ در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی دارد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است.

 

وی درباره اینکه به دلیل تعطیلی دوشنبه تکلیف این موضوع امروز مشخص می‌شود یا خیر، افزود: ساعت 16:30 امروز در آخرین تماسی که داشتم گفتند تکلیف این موضوع را مشخص می‌کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره خبر یکی از رسانه‌ها مبنی بر تقسیم ظرفیت ورزشگاه نقش‌جهان به صورت 70 درصد به 30 درصد گفت: زمزمه‌هایی در این خصوص وجود دارد، اما موثق نیست.

 

دادخواه در واکنش به اینکه اگر تصمیم نهایی در این خصوص روز سه‌شنبه اعلام شود تکلیف بلیت‌فروشی چه خواهد شد، ادامه داد: بلیت‌فروشی این دیدار روز چهارشنبه انجام می‌شود. قرار است بلیت‌فروشی از ساعت 9 صبح چهارشنبه و در 4 نقطه شهر اصفهان آغاز می‌شود و در ورزشگاه نیز هیچ بلیتی به فروش نمی‌رسد. اگر قرار باشد بازی به صورت 50-50 برگزار شود 2 محل به هواداران سپاهان و 2 محل به فروش بلیت به تماشاگران پرسپولیس اختصاص می‌یابد.

 

بیانیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به تعیین سهمیه تماشاگران در نیمه‌نهایی جام حذفی

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخباری درباره تغییر در سهمیه‌های قانونی تماشاگران برای بازی نیمه پایانی جام حذفی، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است؛

باشگاه پرسپولیس با توجه به شایعاتی که در روزهای گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ها مبنی بر تغییر سهمیه‌های قانونی منتشر شده است، اعلام می‌دارد؛ این اخبار برای ما مورد تایید نبوده و ملاک نیست. تنها ابلاغ رسمی سازمان لیگ مورد وثوق است که بر تقسیم ۵۰-۵۰ سکوها تاکید می‌کند.

 

موضع باشگاه پرسپولیس، موضع قانون است. ما تابع قوانین و ضوابطی هستیم که پیش از این تعیین و از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ شده بود که در این مورد بر تقسیم نصف، نصف سکوها صراحت دارد و خواستار اجرای آن هستیم.

 

همچنین از سازمان لیگ انتظار داریم مانند گذشته از دستورالعمل‌هایی که صادر کرده دفاع کرده و آنها را اجرا نماید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------