آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پورعلی گنجی در العربی ماندنی شد/ چشمی به الاهلی پیوست/ کریم انصاری‌فرد در یک قدمی بشیکتاش



اخبار,اخبار ورزشی,پورعلی گنجی

با اعلام رئیس باشگاه العربی مدافع ملی پوش کشورمان در این تیم ماندنی شد.

به گزارش فارس، خلیفه بن جبر، رئیس باشگاه العربی قطر در مصاحبه با نشریه الرایه درباره سرنوشت 4 لژیونر فصل گذشته تیمشان عنوان کرد که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان تنها لژیونری است که به همراه تیم می ماند و 3 لژیونر جدید در فصل به تیم اضافه خواهد شد.

 

پورعلی گنجی فصل گذشته از تیم یوپن بلژیک به لیگ ستارگان برگشت و به تیم العربی ملحق شد. او پیش از این به همراه السد قطر دو فصل حضور در لیگ قطر را تجربه کرده بود.

 

چشمی به الاهلی پیوست/قرارداد مشروط تیم قطری با مدافع استقلال

روزنامه الوطن قطر خبر داد که باشگاه الاهلی پرونده جذب لژیونرهای جدیدش را بست و با امضای قرارداد با 3 بازیکن جدید کارش را در فصل جدید آغاز می کند.

 

روزه چشمی، مدافع ایرانی جانشین جان کارلوس ونزوئلایی شد، مارکوس برگ مهاجم سوئدی جای مکدونالد را در الاهلی گرفت و در نهایت نبیل الزهر مراکشی نیز جانشین هموطنش محسن متولی شد. قرارداد تمام این 3 بازیکن جدید به دستور رئیس باشگاه الاهلی یک ساله و مشروط امضا شد ولی قابل تمدید است. دلیل یک ساله بودن قرارداد بازیکنان جدید به این خاطر است تا از سلامت و عدم مصدومیت بازیکنان در طول یک فصل اطمینان حاصل شود.

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی نیز به عنوان لژیونر چهارم این تیم قطری در فصل آینده در کنار چشمی توپ خواهد زد.

 

عزت اللهی گزینه لیدز یونایتد شد

به گزارش فارس به نقل از سایت «footballleagueworld» انگلیس، سعید عزت اللهی اسمی است که اکثر هواداران لیدز یونایتد با آن آشنا نیستند با این وجود هافبک ایرانی می تواند یک گزینه ریسکی برای تیم لیدز یونایتد باشد.

 

هافبک ایرانی اکثر دوران قرضی اش در ردینگ را با مصدومیت گذراند. با این وجود با بازی های اندکش توجه ها را به خود جلب کرده است. اما از مزایای امضای قرارداد با عزت اللهی این است که قراردادش با روستوف در تابستان به پایان می رسد و این هافبک احتمالا قراردادش را تمدید نمی کند و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به لیدز یونایتد بیاید.

 

سایت ترکیه‌ای: کریم انصاری‌فرد در یک قدمی بشیکتاش

یک سیات ترکیه‌ای مدعی شد که باشگاه بشیکتاش برای تقویت خط حمله خود قصد دارد مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست را به خدمت بگیرد و در این راستا مذاکراتی هم صورت گرفته است و در صورت خوب پیش رفتن مذاکرات بازیکن 29 ساله فصل آینده زوج بوراک یلماز در خط حمله سیاه و سفیدها استانبول خواهد شد.

 

مارتین اونیل مربی فارست نیز اعلام کرده که درصورت دریافت پیشنهادی بازیکن ایرانی می‌تواند تیم را ترک کند.

 

کریم انصاری‌فرد در این فصل تنها در 12 بازی به میدان رفت و 2 گل و 2 پاس گل را در کارنامه این فصل ثبت کرده است.

 

در ادامه مطلب به کارنامه دوران بازیگری وی در تراکتور، پرسپولیس،‌ پانینیوس و المپیاکوس اشاره شده است.البته درخشش وی در المپیاکوس با 17 گل و 6 پاس گل در 25 بازی از نکات بارز این مطلب به شمار می‌رود.کریم با پیراهن ملی در 74 بازی 18 گل را نیز ثبت کرده است.

 

بر همین اساس اخباری مبنی بر اینکه دو باشگاه هامبورگ آلمان و گلاسکو رنجرز اسکاتلند نیز به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم ملی پوش ایرانی هستند،‌به گوش می‌رسد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------