ساری: دوست دارم در چلسی بمانم/ این جام را به هواداران ناپولی تقدیم می‌کنم!



اخبار,اخبار ورزشی,مائوریتسیو ساری

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، ابراز امیدواری کرد در این تیم باقی بماند.

به گزارش ورزش سه، به نظر می رسد مائوریتسیو ساری گزینه اول مدیران یوونتوس برای هدایت این تیم در فصل بعدی شده است و پیش از این بازی به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سرمربی ایتالیایی چلسی سال بعد در یوونتوس مربیگری می کند اما ساری حالا نظر دیگری دارد

 

ساری گفت: "من هنوز هم دو سال دیگر با باشگاه چلسی قرارداد دارم. در ادامه و در روزهای آتی خواهیم دید آیا امکان بهبود موقعیت باشگاه برای فصل بعد وحود دارد یا خیر، اما اگر شرایط برای ادامه فعالیت من در چلسی وجود داشته باشد من می خواهم در این تیم بمانم، زیرا لیگ برتر بزرگترین لیگ دنیاست است و من از هدایت چلسی بسیار خوشحال هستم.

 

ادن هازارد؟ او یک بازیکن خاص است که فوق العاده بازی می کند. نیمه اول دیدار مقابل آرسنال برای ما بسیار دشوار بود بود، زیرا این بازی شماره 64 چلسی در این فصل بود و ما باید با تمام وجود در میدان حاضر می شدیم. ما مجبور بودیم در این دیدار پیروز شویم و بازیکنان چلسی بسیار خوب بازی کردند. شرایط در نیمه دوم بهتر شد و تماشاگران نیز از تماشای این دیدار سرگرم شدند.

 

من خوشحالم که باشگاه ناپولی به من تبریک می گوید و من هیچ شک و تردیدی در این مورد نداشتم. هواداران ناپولی می دانند که من چقدر عاشق این تیم هستم و سال گذشته برای اینکه هدایت تیم دیگری در ایتالیا را بر عهده نگیرم به خارج از کشور رفتم.

 

در عرصه مربیگری گاهی ممکن است ما مسیرهای مختلفی را طی کنیم، اما هرگز احترام ناپولی در قلب من کاسته نخواهد شد. ما فصل خوبی داشتیم، زیرا از لیگ برتر سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوردیم که کار ساده ای نبود.

 

ما بعد از حذف کردن لیورپول و تاتنهام به فینال جام حذفی رسیدیم و در پنالتی ها مغلوب منچسترسیتی شدیم. در لیگ اروپا ما 12 بازی پیروز شدیم و بیشتر از هر تیم دیگری گل زدیم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------