کولاکوویچ: با نگاه به آینده دنبال بهترین نتیجه هستیم/ معروف: بازی اول برای ما تعیین کننده است



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری امروز گفت: در لیگ ملت‌ها با نگاه به آینده دنبال بهترین نتیجه هستیم.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی والیبال برابر ایتالیا در بازی اول هفته نخست (افتتاحیه) لیگ ملت‌ها گفت: به خاطر شرایط میزبانی خوب از چینی‌ها ممنونم. ما در این مسابقات با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خودمان شرکت می‌کنیم. با نگاه به آینده دنبال کسب بهترین نتیجه در این مسابقات هستیم.

 

او ادامه داد: تیم‌هایی که اینجا هستند همه خوب هستند. بازی اول ما با ایتالیا یکی از کشور بزرگ در والیبال دنیاست و همیشه بازی با تیم‌های مختلف برای ما آموزنده است. من فکر می‌کنم شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است.

 

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که چه تیمی می‌تواند پیروز بازی باشد؟ گفت: هر تیمی برای پیروزی در میدان حاضر می‌شود و باید بجنگد تا بهترین نتیجه را بگیرد. ما نیز می‌جنگیم تا نتیجه بگیریم.

 

معروف: بازی اول برای ما تعیین کننده است

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آستانه مسابقات لیگ ملت‌ها در نشست خبری پیش از بازی برابر ایتالیا اظهار کرد: در این دو روز میزبانی خوبی از چینی‌ها دیدیم و همه چیز برای برگزاری مسابقات خوب است.

 

پاسور تیم ملی ایران افزود: زمان خوبی برای آماده سازی داشتیم اما بازی تدارکاتی نداشتیم. در این دو روز خودمان را با شرایط آب و هوایی چین تطبیق دادیم. بازی اول برای ما تعیین کننده است چون ما در گذشته معمولاً شروع خوبی در مسابقات نداشتیم، این هفته برایمان مهم است تا در ادامه هم خوب کار کنیم.

 

***

 

ترکیب ۱۴ نفره تیم ملی برای هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال/ غلامی کنار گذاشته شد

۱- سعید معروف

۲- سید محمد موسوی

۳- میلاد عبادی‌پور

۴- فرهاد قائمی

۵- پوریا فیاضی

۶- امیر غفور

۷- محمدجواد معنوی‌نژاد

۸- علی شفیعی

۹- علی‌اصغر مجرد،

۱۰- جواد کریمی

۱۱- پوریا یَلی

۱۲- مرتضی شریفی

۱۳- محمدرضا مؤذن

۱۴- محمدرضا حضرت‌پور

 

گفته می‌شود تیم ملی ایران طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات باید در سه بازی خود در هفته نخست از لباس سفیدش استفاده کند که این موضوع باعث نارضایتی مسئولان تیم ملی ایران شده و سرپرست تیم ملی پیگیر این موضوع است تا ملی‌پوشان بتوانند از لباس‌های دوم و سوم خود نیز استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------