سرمربی داماش: انگیزه بالایی برای بازی با پرسپولیس داریم



اخبار,اخبار ورزشی,سیامک فراهانی

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تاکید بر آمادگی شاگردانش برای حضور در فینال جام حذفی، گفت: انگیزه زیادی برای مصاف با بهترین تیم ایران داریم.

به گزارش ایرنا، «سیامک فراهانی» در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: حضور در فینال برای ما خوشحال کننده است. واقعیت این است که ابتدا به حضور در فینال فکر نمی کردیم و هدفمان این بود که در هر دیدار با تمام توان به میدان برویم.

 

وی افزود: برای شادی هواداران خود بازی می کنیم و انگیزه زیادی برای دیدار فردا شب داریم. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و وقتی سه فصل متوالی به قهرمانی لیگ برتر می رسد، دیگر حرفی باقی نمی گذارد.

 

فراهانی در مورد گرمای شهر اهواز به عنوان میزبان دیدار فینال، گفت: شرجی بودن و گرمای هوا به سود ما است. البته این وضعیت برای هر ۲ تیم یکسان است و امیدوارم بازی خوبی در این ورزشگاه زیبا شاهد باشیم.

 

وی با بیان اینکه تیمش در چند هفته اخیر از کوران مسابقات به دور بوده است، ادامه داد: می دانم در دیدار فردا، مدت زیادی توپ در اختیار پرسپولیس است و باید شجاع باشیم تا در فاز دفاع و حمله، به اهدافمان برسیم. شیوه بازی اتلتیکومادرید را می پسندم که با وجود اینکه توپ را در اختیار حریف قرار می دهد، در حملات تیم بسیار شجاع و قدرتمندی است.

 

این مربی جوان گفت: برای حضور در فینال، رویایی داریم که برای رسیدن به آن می جنگیم. پرسپولیس شانس بیشتری دارد، اما برای رسیدن به رویای خود، می جنگیم.

 

وی در مورد اشتباهات داوری و شکست تیمش در پلی آف لیگ دسته دوم، گفت: ۱۵ هزار تماشاگر برای حمایت از ما در ورزشگاه حضور داشتند و اتفاقات عجیبی رخ داد. روز بسیار بدی بود و نمی خواهم در مورد مسائل داوری صحبت کنم.

 

دیدار پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران از ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه) بین تیم های پرسپولیس و داماش در ورزشگاه «شهدای فولاد» شهر اهواز برگزار می شود.

 

داماش هم اکنون در لیگ دسته دوم حضور دارد و در فصل جاری جام حذفی با شکست چند تیم لیگ برتری، شگفتی ساز شد و به فینال رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------