برانکو: امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس از بازی لذت ببرند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به عنوان تیم برنده وارد میدان می‌شویم و امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس از بازی لذت ببرند.

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلانیان در فینال جام حذفی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امیدواریم به خاطر تاخیر ما را ببخشید اما تقصیر ما نبود. اولین باز است که فینال در اهوازبرگزار می شود. هواداران زیادی داریم. هوای شهر هم گرم است. امیدوارم فردا بزرگترین مسابقه فصل بخوبی برگزار شود و امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند.

 

وی درباره مصدومان و محرومان پرسپولیس گفت:  انصاری و مصلح مصدوم هستند و شجاع و رفیعی هم محرومند. به عنوان گزینه اصلی تیم برنده وارد میدان می شویم. مثل ۴۶ بازی قبل برای برد به میدان می رویم و برای تیم داماش احترام قایل هستیم برای ما و تیم رقیب افتخار بزرگی است که در فینال حضور داشته باشیم.

 

برانکو افزود: بازی سختی با سپاهان داشتیم این چهل و ششمین بازی ما در این فصل است در بازی اخیر با سپاهان نشان دادیم که چقدر آمادگی داریم و از نظر روحی و انگیزشی بسیار آماده‌ایم. در بازی که بیش از ۱۲۰ دقیقه طول کشید. فردا هم دمای هوا بیش از ۴۰ درجه خواهد بود که این مشکل مضاعفی برای ما است. ما چهار روز پیش با سپاهان بازی داشتیم اما نه خستگی و نه گرما هیچ توجیه و بهانه‌ای برای ما نیست. ما انگیزه بالایی داریم چون این یک موقعیت منحصر‌به‌فرد است. می‌خواهیم سومین قهرمانی را هم بگیریم. تمام تلاش‌مان این است که سومین جام قهرمانی را کسب کنیم.

 

وی افزود: برای اولین بار است که چنین حرفی را می‌خواهم بزنم شاید با این حرف می‌خواهم غافلگیرتان کنم ما تنها تیم جهان هستیم که سه بار در لیگ برتر قهرمان شده‌ایم و همزمان به فینال آسیا هم رسیدیم ما تنها تیم جهان هستیم که به این موفقیت رسیده‌ایم این به خودی خود انگیزه زیادی به ما می‌دهد و مهر تأییدی است برای بازیکنان ما که ما بهترین تیم ایران هستیم. در جام حذفی هم قرعه بسیار سختی نصیب ما شد در لیگ قهرمانان آسیا هم این مسئله جای خود دارد.

 

برانکو در مورد اینکه آیا امروز در باشگاه حضور داشته تا برای فصل بعد مذاکره کند، گفت: من به خاطر حل و فصل مسائل مالی بودم و احتمال اینکه بازیکنی هم ببینیم در آینده به جمع‌مان اضافه خواهد شد یا نه صحبت کردیم.

 

وی افزود: انگیزه بسیار عظیمی برای ما است که در جام حذفی هم قهرمان شویم و به بهترین شکل ممکن فصل را تمام کنیم و بهترین تیم تاریخ پرسپولیس در ایران هستیم. این برد برای ما از هر پاداشی بهتر است. 

 

برانکو سپس به شوخی به خبرنگار خانمی که روسری قرمز بر سر داشت، گفت: به شما هم تبریک می‌گویم که روسی قرمز بر سر دارید.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داماش در لیگ دسته دوم حضور دارد، گفت: بله این تیم لیگ دسته دومی است اما دیگر لزومی ندارد که من تکرار کنم جام حذفی یک جام خاص است و در همه کشورها هم همین گونه است. در ایران هم اتفاقات غیرمنتظره در این جام پیش می‌آید ما تجربه تلخی مثل باخت مقابل قشقایی شیراز را هم داریم. اما از گزینه قهرمانی عدول نخواهیم کرد. فردا می‌خواهیم نشان بدهیم که بهترین تیم ایران هستیم که سه بار پشت‌سر هم قهرمان لیگ برتر شده است. نه پاختاکور و السد قطر هیچکدام مثل ما نبوده‌اند. بازی ما مقابل سپاهان را هم دیدید. افتخار می‌کنم که چنین بازیکنانی دارم. فردا هم گزینه اصلی پیروزی هستیم. 

 

وی در مورد اینکه چه زمانی قول قهرمانی در آسیا را به هواداران می‌دهید، گفت: وقتی در مورد آسیا صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم قول قهرمانی بدهیم. من فکر می‌کنم نباید هیچ مربی و هیچ بازیکنی را به خاطر این مسئله تحت فشار قرار بدهید. ما در دو سال اخیر به نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم و تنها تیم آسیایی هستیم که هم به نیمه نهایی رسیدیم و هم سال بعدش به فینال. امسال هم هفت امتیاز گرفتیم که تنها مقصر حذف ما داوران بودند اما فوتبال همین است. 

 

برانکو در پاسخ به سؤال خبرنگاران فارس مبنی بر اینکه بازیکنان قدیمی به این تیم بازمی‌گردند یا نه، گفت: ما هنوز به باشگاه لیست نداده‌ایم و فقط در این مورد صحبت کرده‌ایم که با چه روشی و چطور و چه زمانی بازیکن بگیریم و آیا اصلاً نیاز به جذب بازیکن جدید داریم یا نه. ما قاطعانه قهرمان شدیم و بازیکنان ما همچنان قرارداد دارند. تقریباً همه بازیکنان ما قرارداد دارند و فقط بشار است که قرارداد ندارد. نادری هم که به صورت قرضی به تیم ما آمده و زمانش تمام شده است.باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد و آیا اصلاً نیاز به جذب بازیکن داریم یا نه.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------