دستگیری و بازجویی نایب رئیس فیفا توسط نیروهای امنیتی فرانسه



اخبار,اخبار ورزشی

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دستگیری و بازجویی احمد احمد، نایب رئیس این نهاد و رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) در فرانسه را تأیید کرد.

به گزارش تسنیم، فیفا در بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری آسوشیتدپرس قرار گرفت از دستگیری احمد احمد در فرانسه و بازجویی او به عنوان رئیس کنفدراسیون‌ فوتبال آفریقا توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.

 

در بخشی از این بیانیه فیفا آمده است: فیفا از جزئیات این تحقیقات آگاهی ندارد و به همین خاطر نمی‌تواند درباره این موضوع هیچ اظهارنظری کند. البته فیفا از مقام‌های فرانسه خواسته است تا اطلاعاتی را که می‌تواند برای تحقیقات کمیته اخلاق اهمیت داشته باشند در اختیارمان قرار دهند.

 

پیش از این اعلام شده بود که احمد احمد، نایب رئیس فیفا و رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا در پاریس، پایتخت فرانسه توسط پلیس دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت. به نظر می‌رسد وی توسط نیروهای ویژه اداره ملی مبارزه با فساد و رشوه فرانسه مورد بازجویی قرار گرفته است. همچنین دستگیری و بازجویی این مقام ارشد فیفا می‌تواند در ارتباط با قراردادهایی که با تولیدکنندگان تجهیزات بسته شده است، مرتبط باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------