اظهارات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار مقابل سوریه



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی، وحید هاشیمان و خسرو حیدری پس از دیدار مقابل سوریه، در مورد شرایط تیم، ویلموتس و... صحبت کردند.

بیرانوند: ویلموتس گفته حتی اگر به تیمی باختیم باید حتما گل زده باشید

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پس از پیروزی تیمش مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: بعد از مدت‌ها مقابل هواداران خود یک بازی خوب را انجام دادیم.

 

او ادامه داد: روز اولی که ویلموتس با ما صحبت کرد، گفت که ما اگر در یک بازی ببازیم، باید به آن تیم گل زده باشیم. او یک بازی هجومی را دوست دارد و مهم نیست چه تیمی جلوی آن بازی می‌کند. به خاطر همین زیاد گل زدیم. کادر فنی قوی است و روزهای خوبی برای تیم ملی می‌بینم.

 

رضاییان: مردم ما را سوپرایز کردند/ خوشحالیم که مردم ایران را شاد کردیم

رامین رضائیان، بازیکن تیم ملی ایران پس از پیروزی تیم ملی، مقابل سوریه در دیداری دوستانه اظهار کرد: خوشحالیم از این که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. واقعاً مردم ما را سوپرایزکردند و خیلی خوشحالیم که بعد از ۱۰ سال موفق شدیم سوریه را شکست دهیم.

 

طارمی: ویلموتس تفکر تهاجمی دارد/ اتفاق‌های خوبی درباره من و پرسپولیس می‌افتد

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: خدا را شکر که توانستم برای اولین‌بار برای تیم ملی هت‌تریک کنم و در یک بازی خیلی خوب همراه با گل زیاد به پیروزی برسیم.

 

او ادامه داد: ما کلاً سه روز است داریم تمرین می‌کنیم و چیزی مشخص نیست اما مارک ویلموتس تفکر تهاجمی دارد.

 

طارمی افزود: ما زمان‌بندی نداریم. ما برای تیم ملی بازی می‌کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم موفق عمل کنیم. اگر بازی‌های بزرگ‌تری برگزار شود، ما می‌توانیم ظرفیت خود را بالا ببریم.

 

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: هر بازیکنی که پرسپولیسی باشد، دوست دارد که در پرسپولیس بازی کند؛ تکلیف من برای هفته‌های آینده مشخص نیست اما اتفاق‌های خوبی قرار است بیفتد.

 

جهانبخش: کی‌روش برای ایران زحمت‌ زیادی کشید/ بازی سخت‌تری مقابل کره جنوبی داریم

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی ایران پس از پیروزی تیمش مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم و مردم هم لذت بردند. قطعاً بازی سخت‌تری برابر کره جنوبی داریم و امیدوارم آن بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

او درباره تفاوت جو کی‌روش با جو مارک ویلموتس گفت: بازیکنان همان بازیکنان هستند و چند تغییر داشتیم اما آقای کی‌روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیدند و هیچ‌کس نمی‌تواند اسم ایشان را از فوتبال ایران حذف کند. اما هر آمدنی رفتنی دارند و ما با آقای ویلموتس کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که عملکرد خوبی با ایشان ارائه کنیم تا روند رو به رشد خود را داشته باشیم.

 

جهانبخش افزود: من از فوتبال هلند به فوتبال انگلیس آمدم و تفاوت خیلی زیادی وجود دارد و پیش‌بینی می‌کردم سخت باشد و فصل اول سعی کردم خیلی چیزها یاد بگیرم و تجربه‌ها کسب کنم. این مساله برای من در سال اولی که در هلند بودم وجود داشت و سخت بود خودم را با فوتبال هلند هماهنگ کنم. امیدوارم تجربه‌های به دست آمده را در سال بعد استفاده کنم. خواسته مردم، خواسته طبیعی است و من هم برای آن تلاش کردم و امیدوارم در فصل بعد برای ایران در لیگ انگلیس نماینده خوبی باشم.

 

او درباره درگیری که بازیکن تیم منچسترسیتی داشت نیز خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست چون این مسائل در فوتبال وجود دارد و فکر می‌کنم که در آن مساله مقداری بزرگ‌نمایی شد اما آن مساله یک درگیری کوچکی بود که تمام شد و رفت.

 

عزت‌اللهی: خوشحالم که هواداران یک بازی پُرگل دیدند

سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی پر گل تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت:  خوشحالم که تماشاگران به ورزشگاه آمدند و یک بازی پُرگل دیدند. بازی جذابی بود. از هواداران تشکر می‌کنم که در این روز تعطیل به ورزشگاه آمدند و ما را تنها نگذاشتند. خوشحالم که پس از مدت‌ها به اردوی تیم ملی برگشتم و این حس خوبی است. امیدوارم هیچ بازیکنی مصدومیت را تجربه نکند.

 

وی ادامه داد: چندین ماه بازی نکرده بودم و کادر فنی در جریان شرایط من بود. قرار  است با کمک‌های لازم بتوانم کم‌کم خودم را از لحاظ بدنی به تیم برسانم و اردوهای بعدی کنار سایر بازیکنان تیم ملی کار کنم.

 

‌هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد هجومی این تیم در اولین حضور ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی تصریح کرد: هر مربی رویکردهای تاکتیکی خودش را دارد. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که اندیشه‌های مربی را در زمین پیاده کنیم.

 

عزت‌اللهی در خصوص آینده باشگاهی خود گفت: الان تمرکزم روی تیم ملی است و پس از آن انتخاب لازم را انجام می‌دهم.

 

انصاری‌فرد: می‌خواهیم فوتبالی هجومی انجام دهیم

کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی پرگل تیم ملی مقابل سوریه اظهار داشت: بازی خوبی بود. دیدار دوستانه دیگری (بازی دوستانه مقابل کره جنوبی) هم داریم و با تمام قوا می‌رویم که بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

وی درباره این موضوع که ویلموتس در نشست خبری پیش از بازی با سوریه گفته بود به دنبال فوتبال هجومی است، عنوان کرد: ما زمان کوتاهی بود که تمرین کردیم و در این سه روز فقط آن چیزهایی که سرمربی می‌خواست را انجام دادیم. سرمربی تیم ملی هم درست گفته است، ما می‌خواهیم فوتبالی هجومی انجام دهیم.

 

هاشمیان: بودن در تیم ملی برای هرکسی افتخار است/ امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیم ملی مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: بودن در تیم ملی برای هر کسی افتخار است. چه بازیکن باشد چه مربی. طبیعی است که بعد از ۱۰ سال به عنوان مربی به تیم ملی آمده‌ام و بودنم مهم نیست و مهم این است که چقدر مثمر ثمر باشم و امیدوارم که به تیم ملی کمک کنم.

 

او ادامه داد: کار من، کار فنی و کمک کردن به سرمربی است اما هر چه قدر بتوانیم با تیم‌ها بزرگ‌تر بازی کنیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم می‌توانیم بهتر بازی کنیم. اما این دو بازی از قبل پیش‌بینی شده بود و امیدوارم با پیگیری‌های آقای ویلموتس بازی‌های بزرگ انجام شود.

 

خسرو حیدری: تیم ویلموتس ساختار حمله‌ای دارد/ می‌خواهم دوره مربی‌گری را آغاز کنم

خسرو حیدری، بازیکن پیشین تیم ملی ایران پس از پیروزی ایران مقابل سوریه در چارچوب دیدار دوستانه اظهار کرد: امروز آقای ویلموتس نشان داد قوی عمل کرده و تیمی را دارد می‌سازد که ساختار حمله‌ای دارد. فکر کنم تیم‌هایی که ایشان کار کرده باشد، ساختار حمله‌ای داشته و تیم ملی ایران را هم دارند به همین سمت می‌برند. یک سری جوان هم مثل اللهیار صیادمنش که یک جوان استقلالی است توانست گل بزند. ان‌شاءالله تیم ملی با همین روند جلو برود.

 

او ادامه داد: من دوره‌های مربی‌گری را می‌خواهم زود شروع کنم و به آنچه که می‌خواهم برسم.

 

حیدری افزود: استقلال خانه من است و ان‌شاءالله که بتوانیم هر چه زودتر تیم را ببندیم چون هواداران دوست دارند که یک تیم خوب داشته باشیم که استقلال را به روزهای خوب برگردانیم. از مربی باشگاه خبر ندارم و امیدوارم هر کسی که هست استقلال را به روزهای خوبش برگرداند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------