آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

هلند با شکست انگلیس رقیب پرتغال در بازی فینال شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی هلند و انگلیس

تیم ملی هلند با غلبه بر سه‌شیر به ایستگاه نهایی اولین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا راه پیدا کرد.

به گزارش تسنیم، دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت 23:15 پنجشنبه شب به وقت تهران برگزار شد که این بازی را تیم ملی هلند با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان رساند تا حریف تیم ملی پرتغال در بازی فینال اولین دوره از این رقابت‌ها باشد.

 

در این بازی که در ورزشگاه آلفونسو انریکس شهر گیمارش پرتغال برگزار شد، این انگلیس بود که با گلزنی مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 32 پیش افتاد. در ادامه اما هلند مزد بازی بهتر و تلاش‌های بیشترش برای خلق موقعیت‌های گلزنی را گرفت و در دقیقه 73 توسط ماتیس دلیخت، مدافع میانی آژاکس به گل تساوی رسید.

 

انگلیسی‌ها در دقیقه 85 بار دیگر توسط جسی لینگارد به گل رسیدند اما این بار VAR‌ آن را مردود اعلام کرد تا بازی در 90 دقیقه با تساوی خاتمه یابد و به وقت‌های اضافی کشیده شود، ‌جایی که اشتباه کایل واکر، ‌مدافع منچسترسیتی برای باز کردن دروازه خودی در دقیقه 97 کار سه‌شیر را بسیار سخت کرد. در نهایت کینسی پرومس در دقیقه 114 گل سوم هلند را به ثمر رساند تا انتظار طولانی مدت تیم ملی فوتبال انگلیس برای کسب یک جام بزرگ همچنان ادامه داشته باشد.

 

به این ترتیب هلند راهی فینال شد تا مقابل پرتغال قرار بگیرد و انگلیس هم خودش را برای مصاف با سوئیس در بازی رده‌بندی آماده خواهد کرد.

 

بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا یکشنبه هفته آینده از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه دراگائوی شهر پورتوی پرتغال برگزار می‌شود. دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز در همان روز از ساعت 17:30 میان تیم‌های سوئیس و انگلیس در شهر گیمارش برگزار خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------