قدردانی نیمار از هوادارانش پس از حضور در اداره پلیس ریو دو ژانیرو



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار

مهاجم برزیلی که به اداره پلیس ریودوژانیرو رفته بود تا درباره ویدئو منتشر شده توضیح بدهد از هوادارانش به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار در شروع هفته به تجاوز به یک زن در فرانسه متهم شد. مهاجم برزیلی به همین خاطر پنجشنبه در اداره پلیس حاضرشد تا برخی مسائل روشن شود. بازیکن پاری سنژرمن هنگام خروج از اداره پلیس به خبرنگاران گفت: می‌خواهم از تمام حمایت‌هایی که از من شد تشکرکنم. به خاطر همه پیام‌هایی که مردم و دوستانم برایم فرستادند و کسانی که به من لطف داشتند، قدردانی کنم.

 

نیمار به همراه پدر، بادیگاردها و وکلایش از اداره پلیسی که در شمال ریودوژانیرو قرار داشت خارج شد. علاوه بر خبرنگاران، هواداران زیادی منتظر مهاجم برزیلی بودند.

 

مایرا فرناندس، یکی از وکلای نیمار در دفاع از مهاجم برزیلی گفت: او آرام است و در رابطه با این موضوع بی‌گناه است.

 

مهاجم برزیلی به دلیل منتشر کردن یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به اداره پلیس فرا خوانده شد. در این ویدئو صحبت‌های او با ناژیلا تریندانده (زنی که از نیمار شکایت کرده است) منتشر شد. همچنین نیمار عکس‌های خصوصی از شاکی‌اش را در این ویدئو به اشتراک گذاشت. بازیکن پاری سن ژرمن می‌خواست نشان دهد اتفاقی که بینشان رخ داده کاملاً توافقی بوده است. ویدئو نیمار سپس توسط اینستاگرام پاک شد. به اشتراک گذاشتن چنینویدئویی‌ها در برزیل جرم محسوب می‌شود و فرد مجرم به یک تا پنج سال زندان محکوم می‌شود.

 

نیمار علاوه بر اینکه در این اداره پلیس حاضر شد، باید به اداره‌ای برود که تریندانده از او شکایت کرده است. این زن مدعی شده است مهاجم برزیلی در پانزدهم می، در یک هتل در فرانسه به او تجاوز کرده است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------