سرپرست فدراسیون والیبال: فیلم کتک خوردن تماشاگر باید بررسی شود/ مشکلی برای آمریکا نداریم



اخبار,اخبار ورزشی

سرپرست فدراسیون والیبال با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای سفر تیم ملی والیبال ایران به آمریکا انجام شده است و مشکلی وجود ندارد، به کتک خوردن تماشاگر والیبال در ارومیه واکنش نشان داد.

افشین داوری در گفتگو با مهر، درباره ارزیابی اش از برگزاری لیگ ملت های والیبال در ایران و نتایج تیم ملی، گفت: نتایج تیم ملی عالی است. به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شرایط مطلوبِ ما مطلوبتر شود. بازیکنان و کادر فنی ما مستحق این رتبه هستند. امیدوارم با بازی های خوب، شرایط مناسبی را ایجاد و به مرحله نهایی صعود کنیم.

 

وی درباره میزبانی آمریکا در مرحله نهایی و اینکه آیا تیم ایران مشکلی برای دریافت ویزا دارد؟ تاکید کرد: برای ویزا به موقع اقدام کردیم و کارها انجام شده است. ما کارمان را انجام دادیم. بعید می دانم مشکلی برای حضور در آمریکا داشته باشیم. بچه ها شرایط مساعدی دارند و امیدوارم راه صعود را هموار کنند. جای هیچ نگرانی برای بازیکنان و مربیان نداریم.

 

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص میزبانی در ایران یادآور شد: میزبانی ارومیه بسیار خوب و شور و هیجان مردم بی نظیر بود. اردبیل هم نشان می دهد شرایط میزبانی خوبی دارد. امیدوارم نظم و انضباط سالن تداوم داشته باشد.

 

داوری در خصوص کتک خوردن تماشاگر ۱۶ ساله در ارومیه که فیلم آن اخیراً منتشر شده است، تاکید کرد: من هنوز این فیلم را ندیده ام و نمی دانم آنها مامور امنیت سالن هستند یا خیر. در مجموع الان که مسئولان را می بینم همه دست به دست هم داده اند مسابقات به خوبی برگزار شود تا هم مردم و هم میهمانان خارجی لذت ببرند. امیدوارم این کلیپ هم درست نباشد. باید بررسی شود که آیا درست است یا خیر. درست یا غلط بودنش هم را من نمی‌توانم تشخیص بدهم اما به نظرم دور از واقعیت است.

 

وی درباره بلیت فروشی مسابقات لیگ ملت های والیبال بدون اطلاع فدراسیون والیبال تاکید کرد: بدون اطلاع نبوده است. شاید تداخل دستوری ایجاد شده بود اما با ما هماهنگ بودند. در ارومیه این عدم هماهنگی را داشتیم. درگاه فروش ما درگاه بانکِ اسپانسر تیم ملی است. سایت فدراسیون ما مشکل داشت و گویا یک مقدار ویروسی شده بود! اگر از روابط عمومی بپرسید توضیح می دهد که سایت ما بی حال است! فدراسیون در جریان بوده اما برگزاری بازی در استان های دیگر به جز تهران این مسائل را دارد.

 

سرپرست فدراسیون والیبال درباره زمان ثبت نام انتخابات که محمدرضا داورزنی معاون وزیر آنرا بعد از مسابقات لیگ ملت های والیبال عنوان کرده بود و همچنین احتمال ثبت نامش در انتخابات، تاکید کرد: اگر آقای داورزنی گفته است، قطعی است. صدها بار گفتم اگر جامعه والیبال این پذیرش را داشته باشد ثبت نام می کنم.

 

داوری در پایان در پاسخ به این سئوال که چطور می توان متوجه میزان پذیرش جامعه والیبال شد؟ تصریح کرد: باید بروید بپرسید! جامعه والیبال روسای هیات ها، پیشکسوتان و دست اندرکاران والیبال و کسانی هستند که دغدغه اداره فدراسیون را دارند. من هم علاقه دارم در این مسیر باشم. فضا برای حضورم در انتخابات فدراسیون مثبت است!

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------