پیام علیپور برای هواداران پرسپولیس/ واکنش کامیابی‌نیا به شایعه حضور در تراکتور/ کنعانی‌زادگان بازیکن جدید سرخ‌پوشان؟



اخبار,اخبار ورزشی,علی علیپور

علی علیپور پیام جدیدی برای هواداران پرسپولیس منتشر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، علی علیپور آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و مهاجمی که طی سال های اخیر حضور خیلی خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته یکی از بازیکنانی است که وضعیتش برای فصل آینده هنوز مبهم است. اینکه علیپور راهی تیم دیگری می شود و یا اینکه همچنان در پرسپولیس می ماند. این ها سوال هایی هستند که علاوه بر هواداران پرسپولیس برای خود علیپور هم ایجاد شدند. چراکه استوری آخری که مهاجم پرسپولیس در اینستاگرام خود گذاشته حکایت از چنین اتفاقی دارد.

اخبار,اخبار ورزشی,علی علیپور

 

واکنش کمال کامیابی‌نیا به شایعه حضور در تراکتورسازی

ساعاتی پیش عکسی از فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی نیا در تبریز منتشر شد. این عکس باعث شد خیلی ها تصوری مبنی بر مذاکره این دو بازیکن با باشگاه تراکتورسازی داشته باشند. احمدزاده که البته فعلا بدون تیم است اما کمال بازیکن پرسپولیس به حساب می آید و همین برای هواداران پرسپولیس عجیب بود. تا اینکه کامیابی نیا دقایقی پیش ویدیویی در صفحه شخصی خودش منتشر کرد و گفت سفرش به شهر تبریز کاری بوده و امشب به تهران برخواهد گشت. ضمن اینکه هافبک پرسپولیس در این ویدیو اعلام کرد دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

 

بازیکن ملی پوش پرسپولیسی شدنش را رو کرد

پس از پایان رقابت‌های لیگ هجدهم از محمدحسین کنعانی‌زادگان به عنوان یکی از خریدهای احتمالی پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی نام بردیم و حتی خود این بازیکن چندین مرتبه علاقۀ‌اش به حضور در پرسپولیس را عنوان داشت.

 

حال این مدافع ملی‌پوش با گذاشتن 4 قلب قرمز و فالو کردن صفحۀ اینستاگرامی شجاع خلیل‌زاده مهر تاییدی بر حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت زده تا این انتقال بیش از گذشته به رسمی و نهایی شدن نزدیک باشد.

 

باید دید که در نهایت قرارداد کنعانی‌زادگان و پرسپولیس چه زمانی رسمی اعلام خواهد شد اما آن چه که مشخص به نظر می رسد ان است که کنعانی زادگان به پرسپولیس از همیشه نزدیک تر است.

اخبار,اخبار ورزشی,علی علیپور

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------