صعود شانگهای چین و اوراواردز ژاپن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبار ورزشی

شانگهای چین با برتری برابر چونبوک موتورز کره جنوبی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، در چارچوب بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم چونبوک موتورز کره جنوبی و شانگهای چین به مصاف هم رفتند که در وقت‌های قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

این بازی که قضاوتش را علیرضا فغانی بر عهده داشت، در وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک پایان یافت تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برنده باشد و در نهایت شانگهای چین با برتری ۵ بر ۳، موفق شد جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 

گل‌های این بازی را کیم شین ووک در دقیقه ۲۸ برای چونبوک موتورز به ثمر رساند و برای شانگهای چین هالک در دقیقه ۸۰ گلزنی کرد.

  

صعود اوراواردز با غلبه بر اولسان

در دومین دیدار امروز از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اوراواردز ژاپن در خانه اولسان هیوندای کره‌جنوبی به میدان رفت و به پیروزی 3 بر صفر رسید و به مرحله بعد صعود کرد.

 

تیم ژاپنی در دیدار رفت دو بر یک شکست خورده بود و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

 

کروکی دو گل در دقایق 41 و 80 و اورتون 87 گلزنی کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------