نوازی: مدیریت استقلال ضعف دارد



اخبار,اخبار ورزشی,نوازی

یشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال با ضعف روبروست و این اتفاق در چند سال اخیر در این تیم وجود داشته و لطمات زیادی به پیکره پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیا وارد کرده است.

«محمد نوازی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اینکه اجازه ندادم در آکادمی باشگاه استقلال با اعتبار و شخصیتم بازی شود بسیار خوشحال هستم.

 

وی افزود: من را همه می‌شناسند و به خوبی با خصوصیات اخلاقیم آشنا هستند و می‌دانند آدمی نیستم که زیر بارحرف زور بروم و بر خلاف میل باطنی ام کاری را انجام دهم که با اعتقاداتم منافات دارد.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من در زندگی یاد گرفتم سالم کار کنم و فکر می‌کنم در این راه موفق بودم. شیوه کاری من و گروهم به مذاق برخی آقایان در باشگاه استقلال خوش نیامد و آنها دوست نداشتند افرادی که به فکر موفقیت و سربلندی تیم محبوبشان هستند در مجموعه آکادمی حضور داشته باشد.

 

نوازی تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی را در آکادمی باشگاه استقلال شاهد بودم که برایم قابل قبول نبود و این مسایل باعث جدایی من شد.

 

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه استقلال با ضعف روبروست و این اتفاق در چند سال اخیر در این تیم وجود داشته و لطمات زیادی به پیکره پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیا وارد کرده است.

 

نوازی در پایان گفت: امیر حسین فتحی به عنوان مدیر عامل استقلال باید به مجموعه‌اش نظارت کافی داشته باشد اما این کار را انجام نیم دهد. او وقتی مشکلاتی در آکادمی شکل گرفت کاری را انجام نداد و نتوانستیم با وی ملاقات یا گفت و گو داشته باشیم این در حالی است که وقتی هنوز به این سمت نرسیده بود هم به ما تلفن میزد و هم به دیدارمان می‌آمد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------