جلالی: حداقل دو لیست دیگر هم می‌توان برای تیم ملی معرفی کرد



اخبار,اخبار ورزشی,مجید جلالی

یکی از باسابقه‌ترین مربیان فوتبال ایران در خصوص آخرین لیست تیم ملی معتقد است ویلموتس می‌خواهد با ظرفیت‌های فوتبال ایران بیشتر آشنا شود و این تصمیم درستی است.

به گزارش ورزش سه، فهرست جدید تیم ملی همه را سورپرایز کرد. بخصوص وقتی نام بازیکنان کم نام و نشان و بعضاً لیگ یکی هم در این فهرست وجود داشت. در ارتباط با فهرست اسامی دعوت‌شده می‌توان چنین برداشتی را داشت که او برای شناخت بیشتر دست به چنین اقدامی زده تا همه دارایی فوتبال ایران را ببیند و تمام بازیکنان را مورد آزمایش قرار بدهد.

 

اینکه ویلموتس چگونه این عده از بازیکنان بعضاً کم نام و نشان را به تیم ملی دعوت کرده است سؤالی است که ذهن خیلی‌ها را به خود معطوف کرده است . در ابتدا برخی اعلام این لیست را به حضور وحید هاشمیان ارتباط دادند، اما اخباری در این زمینه به گوش رسید که نشان داد فهرست موردنظر را گروهی از مربیان نوشته‌اند که خارج از کادر فنی تیم ملی هستند. مجید جلالی ازجمله مربیانی است که فدراسیون فوتبال برای اعلام اسامی تیم ملی از او کمک گرفته و از مشاوره‌هایش استفاده کرد.

 

جلالی ارتباط با همین موضوع اظهار داشت: «این اقدام که با درخواست من صورت نگرفت. یک روز از من خواستند که کدام بازیکنان جوانی هستند که می‌توانند به‌عنوان یک پشتوانه برای تیم ملی ایران به آینده فوتبال این مملکت کمک کنند و من هم با توجه به شناختی که در این چندساله داشتم اسامی تعدادی از بازیکنان را در اختیار فدراسیون قراردادم. تا آنجا که من خبردارم این درخواست تنها منوط به من نمی‌شد و درعین‌حال از مربیان دیگرهم‌ چنین فهرستی را  درخواست داشتند.»

 

 وی در خصوص اینکه آیا می‌دانید که چه مربیانی دیگری در ارسال این لیست کمک کردند گفت: «باور کنید که من اطلاعی از این موضوع ندارم اما فکر نمی‌کنم تصمیم بدی از سوی کادر فنی تیم ملی و فدراسیون صورت اتخاذشده باشد. من اعتقاددارم ما در کشورمان آن‌قدر فوتبالیست مستعد و جوان در اختیارداریم که غیرازاین لیست می‌توان حداقل دو فهرست دیگر ازاین‌گونه بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند.»

 

این سرمربی باتجربه که در این فصل ترجیح داده است هدایت تیمی را بر عهده نگیرد در ادامه گفت: «ویلموتس  با دعوت این بچه‌ها می‌تواند این بازیکنان را از نزدیک ببیند و با توانایی‌هایشان از نزدیک آشنا شود. اینکه یک مربی می‌خواهد با این کار ظرفیت‌های فوتبال یک کشور را از نزدیک ببیند  تا کیفیت فوتبالی آن را بالا ببرد اتفاق بسیار خوبی است.»

 

وی در ادامه با تمجید از وحید هاشمیان مربی ایرانی که این روزها در کنار ویلموتس به نظر می‌رسد نقش پررنگی را ایفا می‌کند گفت: «فکر می‌کنم حضور وحید هاشمیان در کنار ویلموتس می‌تواند اتفاق خیلی خوبی باشد این یک فرصت خوب است. هاشمیان می‌تواند این ارتباط را همیشگی کند و امیدوارم که این تعامل بین مربیان تیم ملی و باشگاهی ادامه داشته باشد.»

 

 وی در پایان در ارتباط اینکه می‌توان انتظار داشت که مجید جلالی به کادر فنی اضافه شوند گفت: «متأسفانه بعدازاین موضوع چنین اخباری را در بعضی از رسانه‌ها منتشرشده است. واقعیت این است که من اصلانمی خواهم وارد این جریانات شوم.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------