آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بشار: اول ۱۴۰ هزار دلار طلبم را بدهید، بعد تمدید کنیم/ فسخ قرارداد سهرابیان با استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,بشار رسن

از آنجا که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند که بشار حفظ شود بنابراین ایرج عرب و دوستان هم مذاکرات را با هافبک عراقی ادامه می دهند.

به گزارش خبرورزشی، در یکی دو روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بشار رسن و مدیربرنامه‌هایش با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده‌اند و به زودی این بازیکن عراقی قراردادش را تمدید خواهد کرد. دیروز بر همین اساس تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بشار رسن هنوز توافقی با مدیران پرسپولیس انجام نداده است. از آنجا که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باشگاه را تحت فشار قرار داده‌اند که بشار حفظ شود بنابراین ایرج عرب و دوستان هم مذاکراتی با هافبک عراقی انجام دادند. 

 

روز گذشته هم مذاکراتی با مدیربرنامه‌های بشار رسن در ایران انجام شد. بشار رسن که ابتدا درخواست ۴۵۰ هزار دلاری برای یک فصل داشت در ادامه کوتاه آمد و تخفیف داد. او تا ۳۰۰ هزار دلار و به روایتی تا ۲۵۰ هزار دلار هم پایین آمد، اما باز این موضوع به تمدید قرارداد ختم نشد! ماجرا چیست؟ کوتاهی از باشگاه است یا از بشار رسن؟

 

شنیدیم داستان مربوط به طلب بشار رسن بابت فصل گذشته است. این هافبک عراقی مبلغی حدود ۱۴۰ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار است که هنوز پرداخت نشده است. این مبلغ مربوط به فصل گذشته است و طبیعی است یک بازیکن خارجی برای تمدید قراردادش ابتدا خواهان تسویه حساب قبلی شود. بشار هم از طریق مدیربرنامه‌هایش این مسئله را به مدیران پرسپولیس یادآوری کرده و گفته: «اول ۱۴۰ هزار دلار طلبم را بپردازید و بعد من تمدید می‌کنم. پولی هم بابت فصل آینده نمی‌خواهم. فقط طلب قبلی من را بپردازید.».

 

اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هم در نوع خود جالب است: «فعلاً پول نداریم. الان قراردادت را تمدید کن و ۲۰ روز دیگر ۵۰ هزار دلار به حسابت واریز خواهیم کرد!» به عبارت ساده‌تر باشگاه پرسپولیس می‌خواهد به جای ۱۴۰ هزار دلار طلب فصل گذشته و ۳۰ درصد مبلغ این فصل-لااقل ۸۰ هزار دلار- فقط ۵۰ هزار دلار بابت هم ماندن و هم فصل آینده بپردازد! این بدین معناست که بشار باید فعلاً قید ۹۰ هزار دلار باقی‌مانده از قرارداد فصل گذشته اش را بزند. بابت فصل آینده هم چیزی نگیرد و از آن مهم‌تر بدون هیچ دریافتی (تا ۲۰ روز دیگر!) قراردادش را تمدید کند. 

 

شما اگر جای بشار رسن باشید زیر بار این پیشنهاد می‌روید یا اینکه تصور می‌کنید این پیشنهادات برای فراری دادن اوست؟ البته شاید هم این هافبک عراقی زیر بار پیشنهاد مدیران پرسپولیس رفت و با همین شرایط قراردادش را تمدید کرد!

 

سپاهان از خرید هافبک عراقی منصرف شد

پیشنهاد ۵۵۰ هزار دلاری تراکتور به رسن!

بشار رسن در دو سال گذشته یکی از هافبک‌های تأثیرگذار پرسپولیس بوده و در این تیم خوش درخشیده است. بر این اساس طبیعی است این بازیکن عراقی پیشنهاداتی از تیم‌های مطرح ایرانی داشته باشد. ابتدا باشگاه سپاهان اصفهان پیشنهاد خرید این بازیکن را داد که در نهایت به سرانجامی نرسید. تیم اصفهانی هم قید خرید بشار رسن را زد. یکی دیگر از تیم‌های خواهان بشار رسن تراکتور است. تیم تبریزی حاضر است ۵۵۰ هزار دلار برای یک فصل به این هافبک بازیساز عراقی بدهد. بشار رسن هنوز جوابی به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتوری‌ها نداده چراکه منتظر باشگاه پرسپولیس است.

 

احتمال ماندن بشار در پرسپولیس قوت گرفت
با مذکرات صورت گرفته احتمال ماندن بازیکن عراقی در تیم پرسپولیس قوت بیشتری گرفته است.


پس از مذاکرات متعدد بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه‌‌های بشار رسن حالا شانس پرسپولیسی ماندن این بازیکن بیشتر از گذشته شده است.

 

مذاکرات خوبی بین طرفین در روزهای اخیر صورت گرفته و با مذاکرات انجام شده، رسن هم با مباحث مالی اعلام شده موافقت خود را اعلام کرده است.

 

رسن که این روزها در قطر مشغول مداوای مصدومیت خود است به احتمال فراوان پس از بازگشت به ایران قرارداد جدید خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد.


 فسخ قرارداد سهرابیان با استقلال
مدافع تیم استقلال تهران قراردادش را فسخ کرد و رضایتنامه گرفت.

 

به گزارش ایلنا، آرمین سهرابیان، مدافع فصل گذشته استقلال تهران امروز با حضور در دفتر باشگاه رضایتنامه‌اش را دریافت کرد و قراردادش با آبی پوشان فسخ شد.

 

سهرابیان که یکی از مهره‌های فصل گذشته در استقلال بود با شروع تمرینات زیر نظر آندره آ استراماچونی به همراه روح اله باقری و رضا کریمی از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شده بود.

 

این مدافع 23 ساله طی دو فصل حضور در استقلال در 38 مسابقه رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت و قهرمانی در جام حذفی را هم تجربه کرد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------