بنگر: طاهری به لیدرها خودروی 207 داد/ لیدرها هادی نوروزی را کشتند



اخبار,اخبار ورزشی,محسن بنگر

کاپیتان سابق پرسپولیس در گفتگویی بعد از دوران خداحافظی‌اش به اتفاقات عجیب دوران 20 ساله حضورش در فوتبال اشاره کرده است.

به گزارش ایلنا، محسن بنگر که سابقه حضور در شموشک نوشهر، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، نفت تهران و در نهایت کارون اروند را در کارنامه دارد، در 40 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و اکنون مدعی است با حضور در کلاس‌های مربیگری به زودی در این حرفه جدید بازخواهد گشت.

 

او درباره دوران حضورش در فوتبال می‌گوید: خیلی از دوران فوتبالی‌ام راضی هستم. اینقدر خوب بود که اکنون اگر برگردم نمی‌گویم این بخش را حذف می‌کنم و می‌توانست بهتر باشد. بهرحال من سه قهرمانی کسب کردم و چندین بار هم نائب قهرمان شدم و یک روز در کنار خانواده‌ام به این مدال‌ها نگاه می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم.

 

بنگر درباره اینکه در دوران فوتبالی از نظر مالی به شرایط خوبی نیز دست یافته اینطور واکنش نشان داد: نمی‌گویم بد بوده اما اینطور هم نبوده که خیلی پول گرفته باشم. من در دوران حضورم در سپاهان که هشت سال بود نه به اندازه خیلی زیاد اما پول گرفتم. دوران پرسپولیس هم اینقدر که گفتند ماشین گرفتیم و فلان اما اینطور نبوده و هنوز یک ماشین گرفته ‌ام که قیمت آن 150 میلیون بود و اکنون بدون سند و ... در پارکینگ خانه است و بلااستفاده مانده است. من حتی بخش عمده مطالباتم را پرسپولیس را بخشیدم و گفتم مالیاتم را فقط بدهید اما آن را هم انجام ندادند.

 

وی درباره اینکه گفته بود به دلیل مشکلات مالی 200 میلیون وام برای سه ماه معوقه مطالباتش گرفته نیز گفت: اینطور نبود و من آن پول را قرض کرده بودم. اینکه می‌گویند مگر فوتبالیست چقدر هزینه دارد هم نباید به این شکلی باشد چرا که به طور مثال وقتی باشگاه با من توافق می‌کند یک میلیارد، من روی آن حساب می‌کنم و شاید خریدی انجام دهم. وقتی پول ندادند و چک من ماند مجبور شدم و برای برخی این سوتفاهم شکل داد. اما چرا یک فوتبالیست نباید لاکچری باشد؟ در تمام دنیا همینطور است. وقتی برای آن تلاش می‌کنیم و از همه چیز می‌زنیم و مگر چند نفر استعداد آن را دارند؟

 

بنگر در واکنش به اینکه با حضور در تراکتور حاشیه بزرگی به زعم هواداران این تیم در خصوص کم کاری برابر پرسپولیس شکل گرفت نیز گفت: اینطور نبود. گفتند بنگر چرا بعد از گل سوم خندید؟ خب باید گریه می‌کردم؟ فوتبال مگر چیست؟ مگر قبل از آن 5 گل در آسیا نخوردیم؟ فوتبال مگر جنگ است؟ من هیچ وقت برای هیچ تیمی کم کاری نکردم و حتی سپاهانی‌هایی که می آمدند و فحش می‌دادند بیایند بگویند بنگر در این هشت سالی که در تیم ما بود یک بار کم کاری کرد. من وقتی که رفتم تبریز دچار مصدومیت از ناحیه نخاع شدم اما بعد از 4 ماه تازه تشخیص دادند و بعد از آن هم که برگشتیم خیلی وضعیت بدنی بدی داشتم و این سخت‌ترین مصدومیت دوران فوتبالی‌ام بود.

 

وی ادامه داد: آقای قلعه نویی خب باید آن باخت را گردن یک نفر می‌انداخت! مگر غیر از این بود؟ کسی بعد از آن مگر گفت با سه گل شکست خوردیم؟ همه گفتند فلانی اشتباه کرده و غیره. در صورتی که ما باختیم و من هم اصلا مقصر نبودم و کارشناسی بخواهند نگاه کنند روی دو گل یک مدافع دیگر مقصر بود. من بعد از آن با پیراهن نفت برابر آقای قلعه نویی قرار گرفتم و ماجراها را کامل برای او گفتم. خودش هم تعجب کرده بود و من همیشه برای او احترام قائلم و فقط اطرافیان او هستند که در حدش نیستند و این مشکلات را درست می کنند.

 

بنگر مدعی است در پایان فصل پانزدهم مدیران پرسپولیس مانع از ادامه حضورش در این تیم شدند: من می‌خواستم فصل بعد از آن خداحافظی کنم اما اتفاقاتی رقم خورد که ناگهان دیدم باشگاه می گوید تو را نمی‌خواهیم. با آقای برانکو از طریق آقای چلنگر صحبت کردم و گفتند که اینطور نبوده و اسم تو بعد از علیرضا بیرانوند در لیست من بوده اما باشگاه گفت نمی خواهیم! چرا؟ چون من به عنوان کاپیتان تیم پیگیر ماجرای مطالبات بازیکنان بودم. من می خواستم فصل بعد در پرسپولیس خداحافظی کنم اما آقایان نگذاشتند.

 

وی مدعی شد لیدرها در باشگاه پرسپولیس قدرت زیادی از طریق مدیریت گرفته‌اند: بازیکن در تمرین جلوی بازیکن را می گرفت و می‌گفت پول بده وگرنه فردا روی سکو فحش می‌خوری! همین آقایان از طرف آقای طاهری در باشگاه قدرت گرفته بودند و هر کاری دلشان می‌خواست کردند. بعد از بازی تو روی هادی نوروزی نگاه کردند و فحش دادند. او همانجا مرد! همانجایی که پول خلافی ماشین آقای لیدر را نداد و از این فحاشی دق کرد و مرد. ماشینی که آقای طاهری برای لیدر خریده بود!

 

بنگر در پایان گفت: من برای تمام هوادارانی که در این تیم‌ها بازی کردم ارزش و احترام قائلم. هیچ وقت هم به لیدری باج ندادم و نخواهم داد. هوادار سپاهانی که شماره پیراهن من در طول هشت سال حضورم در این تیم را نمی‌داند به من فحش می‌دهد و به دختر 6 ساله‌ام! خجالت نمی‌کشد؟ به خانواده خودش فحش بدهند چه می‌کند؟ من وجدانم راحت است که هیچ وقت کم کاری نکردم و الان هم با خیالی راحت فوتبال را کنار گذاشته‌ام. می‌خواستم در دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ کمک مربی او شوم و صحبت کرده بودم اما الان دوره مربیگری را پشت سر می‌گذارم و به زودی برمیگردم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------