اولین مدال ایران در وزنه‌برداری معلولان جهان/ مرادی نقره گرفت



اخبار,اخبار ورزشی

در پنجمین روز از رقابتهای وزنه‌برداری قهرمانی جهان معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، وزنه‌بردار معلول ایران در دسته 72 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

به گزارش ایسنا، در پنجمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهانی معلولان که در نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است، نادر مرادی در دسته ۷۲ کیلوگرم در رقابت با ۸ وزنه بردار دیگر به رقابت پرداخت و با مهار وزنه ۲۰۲ کیلوگرم به مدال نقره جهان رسید.

 

مرادی طلای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۷ مکزیک و مدال نقره بازیهای پاراآسیایی جاکارتا را در کارنامه خود دارد.

 

در این دسته وزنه بردار چینی در جایگاه نخست ایستاد و نماینده نیجریه سوم شد.

 

در ادامه رقابت‌های امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه، روح الله رستمی وزنه‌بردار دسته ۸۰ کیلوگرم، امشب با حریفان خود به رقابت می پردازد.

 

همچنین در روز هفتم این رقابت ها، سیدحامد صلحی پور در دسته ۹۷ کیلوگرم، سامان رضی و علی اکبر قریب شی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم روی تخته می روند.

 

سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح الله رستمی، سیدحامد صلحی پور، سامان رضی، علی اکبر قریب شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------