آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

۲ مدال نقره جودوکاران ایران در تورنمنت قزاقستان/ نایب قهرمانی قریب‌شی پاراوزنه‌برداری جهان



اخبار,اخبار ورزشی

جودوکاران ایران در نخستین روز رقابت‌های آزاد قزاقستان به ۲ مدال نقره رسیدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات جودوی بین المللی قزاقستان با حضور ۲۳۲ جودوکار از امروز پنجشنبه در شهر «آکتائو» آغاز شد.

 

تیم ایران با پنج جودوکار و با هدایت «خسرو دلیر» در این رویداد که با حضور جودوکاران درجه چندم جهان برگزار می‌شود، شرکت کرده است.

 

در نخستین روز این مسابقات، «علیرضا خجسته» در منهای ۶۶ کیلوگرم و «محمد محمدی بریمانلو» در منهای ۷۳ کیلوگرم به دیدار نهایی اوزان خود راه یافتند، اما با قبول شکست در فینال به مدال نقره بسنده کردند.

 

«مهدی فتحی پور»، «محمد ملک محمدی» و «رامین صفویه» دیگر نمایندگان ایران هستند که فردا (جمعه) به ترتیب در اوزان منهای ۸۱، منهای ۹۰ و منهای ۱۰۰ کیلوگرم روی تاتامی می‌روند.

 

قریب‌شی نایب قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان شد

اخبار,اخبار ورزشی

«علی‌اکبر قریب‌شی» در دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی جهان در قزاقستان برسکوی دوم ایستاد و نقره گرفت.

 

قریب شی در مسابقات این دسته درحرکت اول وزنه ۲۴۰ کیلویی را تقاضا کرد و به آسانی آن را مهار کرد اما او در حرکات دوم و سوم موفق به مهار وزنه‌های ۲۵۰ و ۲۵۴ که تقاضا کرده بود نشد و با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی به کار خود دراین دسته پایان داد.


«سامان رضی» دیگر نماینده ایران نیز در این دسته به مقام چهارم دست یافت.


رضی در حرکت اول وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را بالای سر برد اما او نیز همانند قریب شی در حرکت دوم و سوم خود نتوانست از پس وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی برآید و با مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی به عنوان چهارمی این دسته اکتفا کرد.


در این دسته نماینده مالزی درصدر ایستاد و طلا گرفت، نماینده مکزیک نیز با ایستادن در جایگاه سوم مدال برنز این دسته را از آن خود کرد.


بدین ترتیب و با کسب مدال نقره دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرمی نمایندگان ایران تا پایان روز هفتم مسابقات جهانی پاراوزنه برداری درقزاقستان، مجموع مدال‌های خود را به پنج مدال شامل ۲ نشان آن طلا، ۲ نقره و یک برنز رساندند.


مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۱ تیر درشهر نورسطلان کشور قزاقستان در حالی آغاز شد که ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور در آن شرکت دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------