آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فتح الله‌زاده: به خطیر رسید اسناد مالی را نشان دادم



اخبار,اخبار ورزشی,علی فتح الله زاده
مدیرعامل سابق استقلال می گوید در جلسه اش با علی خطیر صحبت خاصی انجام نداده است.

علی فتح الله زاده در مورد جلسه اش با علی خطیر به ورزش سه گفت: دو سه روز پیش ایشان پیش من آمدند نیم ساعتی با هم جلسه داشتیم.

 

او در مورد موضوع جلسه هم گفت: جلسه خاصی نداشتیم چون ایشان سمتی نداشتند. چند مورد بود و من چون ایشان گفته بودند سندهای سال های گذشته در باشگاه استقلال نیست، رسید سندها را نشان شان دادم تا بروند و از کسانی که این اسناد را تحویل گرفته اند سوال کنند.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است دیگر در مورد استقلال مصاحبه نکند هم گفت: مگر می شود من مصاحبه نکنم؟ هر زمان که لازم بدانم مصاحبه می کنم. همیشه مصاحبه های من حمایتی بوده است. این من نیستم که مصاحبه می کنم و از من می خواهند و من صحبت می کنم. اگر مشکلی ایجاد کردم بگویند تا جواب بدهم.

 

فتح الله زاده در مورد توصیه اش به خطیر هم گفت: نه توصیه نکردم و گفتم شما فرد زحمت کشی هستیم، گفتم اجازه ندهید با اخبار نادرست شما را تحریک کنند. هرکسی مرد است رودرو  صحبت کند. بعضی ها ناجوانمردانه حمله می کنند. همه گفتند به خاطر چک من لوگوی استقلال توقیف شده است، چرا اسناد آن را نشان نمی دهند؟ یک عده از برگشتن من می ترسند و به من می تازند.

 

او در پایان گفت: فرض کنید این شکایت برای دوران من است، ما یک چک 300 میلیون تومانی داشتیم و این برمی گردد به 6 سال پیش، چرا در این سال ها آن را پرداخت نکردند. مگر من قرارداد مدیران قبلی را پرداخت نکردم؟

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------