قهرمانی تیم‌های کومیته مردان و زنان ایران در آسیا



اخبار,اخبار ورزشی,تیم‌ ملی کومیته

تیم‌های کومیته مردان و زنان ایران مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا در ازبکستان را از آن خود کردند.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در تاشکند ازبکستان در جریان است، تیم‌های کومیته مردان و زنان ایران به مصاف رقبایشان رفتند که در پایان موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.

 

تیم کومیته مردان ایران در نخستین دیدار ۳ بر صفر برابر ترکمنستان به پیروزی رسید و در دومین دیدار نیز برابر قزاقستان ۳ بر یک پیروز شد. ایران در دور سوم ۳ بر صفر از سد هند گذشت و در نیمه نهایی نیز پس از کسب نتیجه ۲ بر ۲ در امتیاز شماری با نتیجه ۲۴ بر ۱۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

تیم کومیته مردان ایران در دیدار نهایی با ترکیب علی‌اصغر آسیابری، سجاد گنج زاده و صالح اباذری برابر عربستان به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

 

تیم کومیته مردان ایران با هدایت شهرام هروی برای سومین مرتبه عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

 

اما تیم کومیته زنان ایران نیز در دور نخست پس از تساوی یک بر یک در امتیاز شماری با نتیجه ۱۱ بر ۴ ازبکستان را برد، سپس برابر اردن ۲ بر صفر به برتری رسید. تیم بانوان ایران در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد چین گذشت و راهی فینال شد.

 

تیم کومیته بانوان ایران در فینال با ترکیب طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی و شیما آل سعدی برابر ژاپن نیز با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

 

در جریان این رقابت‌ها طی دو روز گذشته طروات خاکسار،حمیده عباسعلی و ذبیح الله پورشیب به مدال طلا رسیدند و رزیتا علیپور و تیم کاتای بانوان نیز به مدال نقره دست یافتند.

 

بهمن عسگری در وزن ۷۵-،سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و تیم کاتای مردان ایران نیز به مدال برنز رسیدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------