خرید امتیاز لیگ یکی از ساوه؛ تأیید یا تکذیب مسئله این است



اخبار,اخبار ورزشی

این روزها خرید امتیاز سهمیه تیم خوشه طلایی ساوه به‌شدت قوت گرفته اما این ماجرا توسط مدیرعامل این تیم تأییدشده و توسط رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی رد می‌شود.

به گزارش تسنیم، از زمان آغاز مدیریت رسول منعم در اداره کل ورزش و جوانان گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خرید امتیاز سهمیه لیگ دو و یا یک قوت گرفت اما به یکباره همه‌چیز فروکش کرد.

 

پس از مدتی متولیان امر علت فروکش کردن آتش تند فوتبالی را نبود بودجه و حامی مالی عنوان کردند که به نظر می‌رسید ماجرا تا حدی منتفی  باشد.

 

این در حالی است که چندی پیش برخی منابع فوتبال قم از خرید امتیاز تیم لیگ دسته اول فوتبال خبر دادند و موج فوتبالی مجدداً در قم جان تازه‌ای گرفت و بنا شد تیم خوشه طلایی ساوه به قم واگذار شود.

 

خوشه طلایی ساوه که قرار بود مسابقاتش را در لیگ یک فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم انجام دهد جلسات فشرده‌ای را با اداره کل ورزش و جوانان برگزار کرد. در حال حاضر می‌توان گفت آنچه قطعاً اتفاق خواهد افتاد یکی از این دو حالت است: یکی حضور خوشه طلایی ساوه در قم برای انجام بازی‌های لیگ یک و دوم انتقال خوشه طلایی ساوه به قم و حضور در لیگ یک با نام شهر قم که هدف مدیریت ورزش قم است.

 

پیش از نقل این مطلب از سوی جمع‌های فوتبالی، منعم اعلام کرده بود مشکل نبود پشتیبان رفع شده و درحال رایزنی هستیم که این خبر به حضور قمی‌ها در سطح فوتبال کشور قوت داد.

 

این در شرایطی است که حسین پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرده بود: هر چیزی ممکن است، اجازه دهید تا به نتیجه برسیم و بعد اعلام کنیم.

 

اما پس‌ازآن محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی اظهار داشت: بحث انتقال خوشه طلایی به قم به‌شدت تکذیب می‌شود؛هیئت فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان مرکزی مخالف این موضوع هستند و به‌هیچ‌عنوان اجازه این انتقال را نخواهند داد.

 

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزیگفت: ورزشگاه شهر ساوه برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول مورد تائید فدراسیون نیست و استاندارهای لازم را ندارد اما در روزهای اخیر تلاش شده مشکلات و نواقص این ورزشگاه تا حدودی رفع شود تا بتوان در آن مسابقات را میزبانی کرد. درصورتی‌که این ورزشگاه مهیای مسابقات نشود ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان مسابقات خوشه طلایی خواهد بود و بحث حضور در یادگار امام قم نیز کذب است و تائید نمی‌شود.

 

با این‌ وجود به نظر می‌رسد همچنان امید جهت خرید امتیاز سهمیه باقی است و حالا باید منتظر ماند و دید سخنان کدام مدیر ورزشی صحت داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------