پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نیروی زمینی/ شاگردان کالدرون در رده سوم جام شهدا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و نیروی زمینی

تیم فوتبال پرسپولیس که با شکست برابر سایپا به دیدار رده بندی تورنمنت جام شهدا رفته بود، با برتری برابر تیم دسته اولی نیروی زمینی عنوان سومی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، دیدار رده بندی رقابت‌های فوتبال جام شهدا از ساعت ۱۷ امروز جمعه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و نیروی زمینی در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد که این بازی با برتری ۴ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. احمدزاده (۲۵)، علیپور (۵۳) ، ترابی (۵۸) و امیر روستایی(۸۵) برای پرسپولیس گل زدند.

 

فرشاد احمدزاده بازیکنی که با بازگشتش به پرسپولیس مورد غضب هواداران قرار گرفت و هنوز نتوانسته دل آنها را به دست بیاورد در دقیقه ۲۵ برای سرخپوشان گل زد. هر چند که بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول موقعیت‌های پرتعدادی داشتند اما نتوانستند بیشتر از یک بار دروازه حریف دسته اولی خود را باز کنند.

 

در نیمه دوم پرسپولیسی ها از موقعیت هایی که داشتند بهتر استفاده کردند و هر چند بازهم چند فرصت عالی برای گلزنی را از دست دادند، اما فوتبال روانتری را به نمایش گذاشتند و موفق شدند حریف نه چندان قدرتمند خود را شکست دهند.

 

کالدرون در نیمه دوم چند تغییر هم در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا جوانان تیمش را بیشتر محک بزند. با این حال به نظر می رسد این تیم تا زمان شروع لیگ نوزدهم به دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیاز دارد تا به هماهنگی مطلوبی برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------