پایان کار جودوی نوجوانان در آسیا با ۳ نقره/ نمایش ضعیف دختران بدون برد



اخبار,اخبار ورزشی,جودوی نوجوانان در آسیا

در ادامه رقابت‌های جودوی نوجوانان آسیا ۲۰۱۹، سعید کرجی به مدال نقره وزن ۹۰+ کیلوگرم رسید تا تیم ایران با ۳ نقره و کسب عنوان ششمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی جودوی نوجوانان آسیا در چین تایپه، سعید کرجی نماینده وزن ۹۰+ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر گایسون مون از کره جنوبی پس از ۵ دقیقه و ۳ ثانیه ایپون شد و به مدال نقره آسیا رسید. 

 

کرجی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس آشیروف از ترکمنستان را در ۲۴ ثانیه شکت داد. وی در ادامه مقابل حریف قزاق در ۴۵ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد و در نیمه نهایی نیز گانگاس از هند را در یک دقیقه و ۱۱ ثانیه ضربه فنی کرد و به فینال رسید.

 

در بخش زنان نیز در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم سایان چگینی ‌در دیدار رده‌بندی برابر حریفی از چین تایپه در مدت زمان ۲۸ ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند.

 

چگینی در همان دور نخست به حریفی از قزاقستان باخت و به گروه بازنده‌ها رفت اما با توجه به تعداد اندک شرکت کنندگان این وزن، چگینی بدون برگزاری رقابت در گروه بازنده‌ها به دیدار رده‌بندی رفت.

 

علی همتی‌فر در ۷۳-، محمدعلی کاظمی در ۸۱-، غلامرضا کشتکار در ۹۰-، مرضیه کمائی در ۵۷- و مارال مردانی در ۷۰- دیگر نمایندگان ایران در روز پایانی بودند که با شکست برابر رقبایشان حذف شدند.

 

در روز نخست این رقابت‌ها، ابوالفضل عیسی‌زایی و رامین احمدزاده به مدال نقره رسیدند و محمد برخوردار در ۵۰- و نیکی کریمی در ۴۴- کیلوگرم نیز حذف شدند.

 

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها، تیم ایران در بخش پسران با ۳ مدال نقره ششم شد و ۴ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.قزاقستان با 2 طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و چین تایپه با یک طلا، 3 نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.کره‌جنوبی و تاجیکستان هم بالاتر از ایران چهارم و پنجم شدند.

 

اما تیم ۴ نفره دختران ایران نیز بدون کسب برد و با نمایشی ضعیف همگی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

ایران در مجموع دختران و پسران در رده هشتم قرار گرفت و قزاقستان، چین تایپه و کره جنوبی در مجموع دختران و پسران اول تا سوم شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------