آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

مهاجری: خدا نگذرد از کسانی که پدیده را به این روز انداختند



اخبار,اخبار ورزشی,مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید: خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مهاجری که با لپ تاپ برای نشان دادن صحنه‌های اشتباهات داوری به نشست خبری بعد بازی تیمش مقابل تراکتورسازی آمده بود اظهار کرد: باید چه کار کنم؟ باید به تراکتور تبریک بگویم؟ خدا نگذرد از کسانی که تیم ما را به این روز انداختند. تیم ما داشت سهمیه می‌گرفت. کاش این بازی را نتیجه می‌گرفتم و بعد صحبت می‌کردم. عوامل متعددی رخ داد تا به امروز رسیدیم.

 

او افزود: شب قبل از بازی باید تا ساعت ۱۱ شب با بازیکنم صحبت کنم و قسم بخورم که قرار است مشکلات مالی ما حل شود.

 

سرمربی پدیده در حالی که صحنه‌های بازی را پخش می‌کرد ادامه داد: از دقیقه ۱۲ بازی بر بازی مسلط شدیم. یکی دو موقعیت مناسب هم داشتیم که استفاده نکردیم. سه صحنه حساس در این بازی رخ داد. در همان نیمه نخست به واسطه شدت خطا باید دروازه‌بان تراکتور اخراج می‌شد اما داور خیلی راحت از این صحنه گذشت اما در سوی دیگر ۲ کارت زرد راحت به مرادمند داده‌شد تا از ابتدای نیمه دوم اخراج شود.

 

او افزود: روی قاضی اینقدر راحت پنالتی شد اما می‌بینیم که داور می‌گذرد و سوت نمی‌زند. کاش کارشناسان صادقانه نظر دهند. در بازی با استقلال بحث بر سر این است که چرا پنالتی تکرار نشد، اما می‌بینیم که هیچکس یادش نیست که اصلا پنالتی نبود.

 

مهاجری ادامه داد: در همین بازی گل نخست تراکتور را ببینید. داور ۱۰ متر جلوتر برای تراکتور ضربه را کاشت. خدا پدر تماشاگر مارا بیامرزد که انقدر باشعور است و با وجود این مشکلات یک کلمه توهین نکردند.

 

او گفت: داور تاخیر گلر تراکتور را خطا می‌گیرد، اما بعدتر کمک‌داور می‌گوید من آفساید گرفتم؟ چطور ممکن است این اتفاقات؟ مشکل رفتن و ماندن است؟ خب خداحافظ شما اما چطور ممکن است با این شرایط بلند شویم؟ روزی هشت ساعت کار می‌کنیم و در نهایت این اتفاقات رقم می‌خورد.

 

مهاجری تاکید کرد: مرادمند چطور اخراج شد؟ روی چه خطایی اخراج شد؟ آیا این اشتباه هست یا نه؟

 

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش مثل اکبر صادقی با روزهای خوب خود فاصله گرفته‌اند، گفت: نمی‌خواهم اسم ببرم چون بحث یک بازیکن نیست. شب می‌خوابی چهارم جدولی و صبح بیدار می‌شوی چندین پله سقوط کرده‌ای. دیگر چه انگیزه‌ای می‌ماند؟ تیم را با همه این مشکلات جمع می‌کنی و مقابل نفت آبادان به میدان می‌روی و به بهترین شکل پیروز می‌شوی اما حتی یک پاداش هم جور نمی‌شود که به تیم بدهی. سه بازیکنی که نیم‌فصل آمده‌اند یک ریال نگرفته‌اند، حتی به شوخی گفتم حسین فاضلی خجالت بکش حداقل خروج از استانت را که باشگاه داده اما گفت، نه آقا رضا همان را هم از جیب دادم. بازیکنانم کمتر از ۲۰ درصد گرفته‌اند. صادقی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانم است، ببینید چه اتفاقی افتاده که مرادمند، عباسیان، خلعتبری، قاضی و ... به این روز رسیده‌اند. ۵۰ میلیون نداشتیم که اکبر ایمانی را نگه داریم. یک بار باید این حرف‌ها گفته شود، بعد از بازی استقلال می‌خواستم استعفا کنم. نمی‌توانم معجزه کنم. ۷ سال است دارم کار می‌کنم و کارنامه‌ام مشخص است، اما معجزه که شدنی نیست. هنوز هم دیر نشده و باید از آبرویمان دفاع کنیم.

 

مهاجری خاطرنشان کرد: از اردوی کیش که نیم‌فصل رفتیم قرار بوده پول تزریق کنیم، هنوز که هنوز است پولی به تیم داده نشده‌است. من باید روی مسائل فنی تیمم تمرکز کنم نه این صحبت‌ها. بازیکنم به خاطر ۳۰ میلیون بدهی مالیاتی حسابش بسته‌شده، واقعا چنین بازیکنانی تمرکز دارند؟

 

او در پایان گفت: بازیکنانم را تیم‌های دیگر می‌خواستند. شهاب گردان را سپاهان، قاضی را استقلال و چند تیم هم به دنبال خانزاده و خلعتبری بودند. اینها معرفت به خرج دادند و نرفتند، نباید پاسخ این معرفت‌ها را می‌دادیم؟ وقتی بازیکن پولش را نگرفته چه می‌توان گفت؟

 

 سائلام: می‌خواهیم در آسیا مایه سربلندی ایران باشیم

اخبار,اخبار ورزشی,سائلام

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید: ابتدا می‌خواهیم از پایین لیگ به رتبه‌های بالا بیاییم، از سوی دیگر درلیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم مایه سربلندی ایران باشیم.

به گزارش ایسنا، ارتوئرول سائلام در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم یادآوری کنم که این دومین بازی در یک هفته نخست شروع کارم در این ورزشگاه و این شهر بود. در هر دو بازی، چمن خیلی خوب بود و تماشاگران با هیجانی در ورزشگاه حضور داشتند.

 

او افزود: حضور گسترده هواداران سبب شد تا از انتخابم مطمئن شوم. از اینکه در دو بازی خارج از خانه گل نخوردیم خوشحالم. در بازی قبلی موقعیت‌های تهاجمی زیادی نداشتیم اما در این بازی با وجود مصدومانی که داشتیم موفق شدیم خوب کار کنیم و موقعیت‌های متعددی داشتیم.

 

سائلام تصریح کرد: به یک پیروزی شیرین دست یافتیم، می‌خواهم بگویم که پدیده تیم خیلی خوبی است، به همین خاطر تا به امروز ۲۹ امتیاز کسب کرده، بالاخره پیروزی مقابل چنین تیمی معنای خاصی برای ما دارد. یک دوره پرفشار در انتظار ماست. ابتدا می‌خواهیم از پایین لیگ به رتبه‌های بالا بیاییم، از سوی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهیم مایه سربلندی ایران باشیم. برای یک مربی این دوره سخت است.

 

سرمربی تراکتورسازی گفت: پشت سر هم بازی می‌کنیم و فرصتی برای تمرین نیست. باز هم در میان بازی‌ها برای اینکه بازیکنانم بتوانند فوتبال بهتری ارائه کنند،  راهکاری بیاندیشیم. آنچه که من را خوشحال می‌کند، انگیزه بازیکنانم برای یادگیری و خروجی آن در زمین مسابقه است. از تمامی کسانی که در مشهد از ما میهمان‌نوازی کردند ممنونم. برای پدیده و مشکی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

او گفت: موقعیت حساسی که پدیده معتقد به پنالتی بود را ندیدم، پس از اینکه صحنه را ببینم به این سوال پاسخ خواهم‌داد.

 

سائلام در پایان گفت: تیم در ابتدای فصل از نقل و انتقالات محروم بوده و نتوانست بازیکنی جذب کند. در نیم‌فصل دوم هم باشگاه نتوانست به برخی از بازیکنانی که می‌خواست دست یابد. از تاریخی به بعد بازیکنان آزاد بودند که می‌شد جذب کنیم، اما کار اصلی ما در جایگاهی که در لیگ داریم باید هرچه زودتر دور شویم و بعد از آن هم لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود. سعی می‌کنیم در دو جبهه بجنگیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------