آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خامس در رئال مادرید می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,خامس

هافبک کلمبیایی رئال مادرید را ترک نخواهد کرد و فصل آینده دوباره برای سفیدپوشان بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید اعلام کرد که خامس رودریگس در مادرید می‌ماند و قرار نیست به فروش برسد. بر اساس یک منبع آگاه آس شکست سنگین ۷ بر ۳ برابر اتلتیکو مادرید و آسیب دیدگی شدید مارکو آسنسیو باعث شد که فلورنتینو پرس تصمیم بگیرد هافبک کلمبیایی را حفظ کند. این در حالی بود که زین الدین زیدان ترجیح می‌داد خامس در تیم دیگری بازی کند. هافبک کلمبیایی امروز (دوشنبه) پس از ۷۸۷ روز با رئال مادرید تمرین کرد. آخرین تمرینش با سفیدپوشان به پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس برمی‌گشت. زیدان برای دیدار نهایی خامس را در جایگاه تماشاگران نشاند.

 

از چند هفته پیش، موضوع انتقال هافبک کلمبیایی مطرح بود اما در روزهای اخیر همه چیز عوض شد. ناپولی و اتلتیکو مادرید به صورت علنی علاقه‌شان را به این بازیکن نشان دادند. آنچلوتی، سرمربی رم بارها با خامس تماس گرفت تا بگوید علاقه‌مند است او را در تیمش ببیند. سرمربی ایتالیایی حتی پاسخ مثبت از این بازیکن گرفت. با این حال د لائورنتیس (رییس باشگاه ناپولی) می‌خواست او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و ۴۰ میلیون یورو نپردازد.  به همین خاطر انتقال خامس ممکن نشد. در جریان این مذاکرات اتلتیکو ظاهر شد. این باشگاه علاقه‌اش را به جذب هافبک کلمبیایی نشان داد. با این حال چند روز بعد رئال مادرید یک شکست تحقیر آمیز  برابر اتلتیکو تجربه کرد و این موضوع روی انتقال خامس تاثیر گذاشت.

 

پرس نمی‌خواست پس از فروش مارکوس یورنته به اتلتیکو و حضور آلوارو موراتا، یک بازیکن دیگر به تیم رقیب بدهد. تنها گزینه، قرض دادن خامس به ناپولی بود اما باشگاه تصمیم گرفت این بازیکن را نگه دارد. هافبک کلمبیایی پس از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با مادرید قرارداد امضا کرد. ارزش آن ۸۰ میلیون یورو بود. خامس در نخستین فصلش درخشید و ۱۷ گل به ثمر رساند. همچنین ۱۸ پاس گل داد. آنچلوتی از او در ترکیب استفاده می‌کرد و او توانست در ۸۴ درصد بازی‌ها حضور داشته باشد. پس از جدایی سرمربی ایتالیایی شرایط برای این بازیکن متفاوت شد و در آخرین فصل (۱۷-۲۰۱۶) تنها در ۳۳ درصد دقایق حضور داشت.

 

خامس سپس به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. او امروز دوباره با سرمربی فرانسوی روبرو شد، کسی که نمی‌خواست در تیمش حضور داشته باشد اما با تصمیم پرس در مادرید ماندنی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------