رونالدو: «نیمار» در پاری سن ژرمن می‌ماند



اخبار,اخبار ورزشی,نیمار و رونالدو

گزارش های منتشر شده در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به شدت از بازگشت «نیمار» به نیوکمپ حکایت دارد اما «کریستیانو رونالدو» بر این باور است که همتای برزیلی وی در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند.

به گزارش ایرنا، مهاجم برزیلی پی‌اس‌جی از زمانی که در آستانه کوپا آمریکای ۲۰۱۹ به «توماس توخل» سرمربی پاریسی‌ها اعلام کرد که قصد ترک پارک دو پرنس را دارد همواره کانون شایعات نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

 

این در حالی است که قهرمان لالیگا در تلاش برای بازگرداندن مهاجم ۲۷ ساله پیشین خود، پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی به علاوه ۲ بازیکن را برای پاری‌سن‌ژرمن مطرح کرده است.

 

علاوه بر این، باشگاه سابق رونالدو یعنی رئال و تیم کنونی وی یعنی یوونتوس نیز وارد کورس رقابت برای جذب مهاجم سلسائو شده اند.

 

با این وجود، فوق ستاره پرتغالی معتقد است که نیمار به احتمال بسیار زیاد در پاریس خواهد ماند.

 

رونالدو در مصاحبه با مارکا اظهار داشت: نمی‌دانم؛ نیمار بازیکن بزرگی است و من هم رابطه خوبی با او دارم؛ حرف‌های زیادی در مورد پیوستن او به بارسا، رئال و یووه وجود دارد.

 

وی ادامه داد: در واقع کار روزنامه‌ها و رسانه‌ها همین است چرا که آنها می‌خواهند فروش بیشتری داشته باشند اما فکر می‌کنم او در پاریس می‌ماند و در غیر این صورت باید به دنبال تیمی باشد که در آنجا خوشحال بوده و بتواند خود و توانایی فوتبالی اش را به معرض نمایش بگذارد.

 

کاپیتان تیم ملی پرتغال تاکید کرد: امیدوارم مصدوم نشود چرا که تا همین جا هم زیاد مصدوم شده و این موضوع باید او را نگران کند؛ من نگران هستم چون دوست دارم همچنان بازی او را ببینم و صرف نظر از تیمی که در آن بازی می‌کند نکته حائز اهمیت این است که از خودش در برابر مصدومیت‌ها مراقبت کند؛  این تمام چیزی است که از او می‌خواهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------