عمر عبدالرحمن به الجزیره امارات پیوست/ انتقال دیبالا به تاتنهام منتفی شد



اخبار,اخبار ورزشی,عمر عبدالرحمن
ستاره اماراتی فصل گذشته الهلال با الجزیره به توافق رسید.

به گزارش ایلنا، عمر عبدالرحمن، ستاره اماراتی تیم الهلال که در پایان فصل از این تیم جدا شد، یکی از مهم ترین بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی بود و هرروز شایعات اطراف او بیشتر و بیشتر می شدند. در شرایطی که همه منتظر انتشار عکس او با پیراهن الاهلی عربستان بودند، اما این بازیکن تصمیم گرفت به فوتبال امارات برگردد.

 

عمر عبدالرحمان که سابقه بازی در العین را دارد و اساسا از این تیم خود را مطرح کرد، با عقد قراردادی به الجزیره امارات پیوست.

 

تیم الجزیره در لیگ قهرمانان 2020 حضور ندارد و یاران عموری باید تلاش کنند تا در فصل جدید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

 

انتقال دیبالا به تاتنهام منتفی شد

رسانه های انگلیس مدعی شدند که انتقال پائولو دیبالا به تاتنهام در نهایت منتفی شده و این بازیکن در یوونتوس باقی خواهد ماند. 

 

این رسانه ها از جمله BBC ساعاتی پیش گزارش دادند که مذاکرات میان دیبالا و تاتنهام پیشرفت خوبی داشته و انتظار می رود طرفین به زودی به توافق برسند اما در نهایت این اتفاق در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات انگلیس رخ نداد.

 

تاتنهام آماده بود که مبلغ ۷۵ میلیون یورو به یوونتوس پرداخت کند اما همانند منچستریونایتد نتوانست با دیبالا به توافق شخصی دست یابد. این باشگاه انگلیسی باوجود ناکامی در جذب دیبالا در آستانه به خدمت گرفتن جووانی لو سلسو و رایان سسنیون است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------