منصوریان: به صعود امیدواریم/ الاتحاد از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد



اخبار,اخبار ورزشی,منصوریان
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باوجود باخت به الاتحاد در بازی رفت، به صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدواریم.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان گفت: بازی سختی با تیم عربستانی در امارات داشتیم و وضعیت آب و هوایی در عملکرد بازیکنانم تاثیرگذار بود.

 

وی با بیان اینکه هر دوتیم در بازی رفت نمایش خوبی داشتند ادامه داد: الاتحاد در امارات توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بازی باشد.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: درست است که در بازی رفت شکست خوردیم اما تلاش می کنیم در بازی فردا بهتر ظاهر شویم و با جبران این شکست صعود کنیم. 

 

منصوریان تصریح کرد: تا این مرحله از رقابت ها با بازیکنان جوانی که داریم تلاش خود را کردیم و در این مرحله به تیم خوب و قدرتمند الاتحاد برخورد کردیم و تمام سعی مان را برای صعود می کنیم. 

 

منصوریان افزود: تمام تمرینات ما در ایران برگزار شد که با دوحه و امارات تفاوت زیادی از نظر وضعیت آب و هوایی دارد. امیدوارم برای من و بازیکنانم در بازی فردا بهترین اتفاق رقم بخورد. 

 

وی گفت: گل زیبای کاپیتان قاسم حدادی فر این شانس را برای ما ایجاد کرده تا در دیدار فردا امیداوار به صعود باشیم. 50 درصد شانس در بازی فردا برای ما وجود دارد و تلاش خود را برای صعود می کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------