واکنش وکیل طلبکار باشگاه استقلال به توقیف لوگو



اخبار,اخبار ورزشی,تیم استقلال
وکیل طلبکار استقلال به اظهارات افشین داوری مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش واکنش نشان داد.

لیلا کیانی در گفتگو با مهر، در پاسخ به اظهارات افشین داوری درباره توقیف لوگوی باشگاه استقلال تهران و برخورد وزارت ورزش با این موضوع گفت: بحث ما یک بحث حقوقی است و نمی دانم آقای داوری تا چه اندازه به مباحث حقوقی تسلط و آگاهی دارند. صحبت های او حاکی از عدم اطلاع از مبانی و بدیهیات حقوقی و قضایی دارد و برای یک وزارتخانه که مخاطبان بسیاری دارد خوب نیست مدیرانش چنین گفتاری داشته باشند.

 

او ادامه داد: موکل من از چند سال قبل طرح دادخواست کرده و پرونده روند خود را طی کرده تا به مرحله اجرا رسیده است. نمی دانم منظور آقای داوری از اینکه به صرف داشتن یک چک نمی توان اقدامی کرد یا اینکه گفته اند چرا قبلا تسویه حساب نشده چیست؟ ایشان باید پاسخ بدهند باشگاه تحت نظرشان چرا طلب موکل را پرداخت نکرده. دهها بار مراجعه شده و هر بار مدیران وقت پاسخ سربالا و وعده وعید داده اند. چک روز به روز تاخیر تادیه اش بالاتر می رود و تعلل در پرداخت به سود استقلال نیست.

 

کیانی تصریح کرد: این موارد به اطلاع AFC هم رسیده و البته روند قانونی صدور و قطعیت حکم در دادگاه هم طی شده و پرونده برای انجام کارشناسی و ارزش گذاری برند استقلال در اجرای احکام در حال رسیدگی است و چنانچه تا قبل از مزایده تسویه صورت نگیرد قطعا لوگو به مزایده گذاشته خواهد شد .

 

وکیل طلبکار باشکاه استقلال که باعث توقیف لوگوی این تیم شده است ادامه داد: آقای داوری زیر مجموعه قوه مجریه است و نمی تواند برای قوه قضاییه تعیین تکلیف کند. ایشان گفته اند چکی که به امضای آقای فتح الله زاده باشد مربوط به ١٢ سال قبل است. یعنی واقعا نمی دانند فتح الله زاده تا سال ٩٣ مدیرعامل بوده و تا همین اواخر هم در ثبت شرکتها نام ایشان به عنوان مدیرعامل ثبت شده بود؟ این اظهارات زیبنده وزارت ورزش نیست و اگر می خواهند اقدام موثری انجام دهند طلب موکل را پرداخت کنند در غیر این صورت پرونده روی ریل قانونی خود ادامه مسیر می دهد.

 

کیانی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تا هفته آینده باشگاه استقلال نسبت به تسویه حساب اقدام کند چون قانون منتظر کسی نمی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------