آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

«سعید مولایی» قهرمانِ ایرانی جودوی جهان درخواست پناهندگی داد



اخبار,اخبار ورزشی,سعید مولایی
دخالت سیاست در ورزش، یک طلای المپیک و احتمالا بهترین جودوکار ایرانی تاریخ را از مملکتش گرفت. سعید مولایی از فدراسیون جهانی جودو درخواست پناهندگی کرده است.

به گزارش طرفداری، خبر بیش از حد دردناک است اما واقعیت دارد. سعید مولایی (سعید ملایی)، قهرمان ایرانی جودوی جهان بعد از اینکه مجبور شد در نیمه نهایی رقابت های امسال خود را ببازاند تا به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد نکند، دیگر از این شرایط خسته شده است.

 

قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸، در حالی مجبور شد چنین کاری را انجام دهد که پیش از این با اصرار سران ورزش ایران چنین عملی را مرتکب شده بود. کمیته ملی المپیک ایران در نامه ای به فدراسیون جهانی جودو، قول داد که ورزشکاران ایرانی از مصدومیت های ساختگی برای عدم مواجهه با ورزشکاران اسراییلی خودداری کنند اما این هفته دوباره این اتفاق رخ داد.

 

ماریوس ویزر، رییس فدراسیون جهانی جودو، در مصاحبه با نشریه آساهی ژاپن، فاش کرده که مولایی تحت فشار بازی را باخته و حتی خانواده اش تحت فشار بوده اند. سعید مولایی که در حال حاضر در آلمان است، از فدراسیون جهانی جودو درخواست کمک کرده و می خواهد پناهنده شود. فدراسیون جهانی جودو هم در تیمی که عنوان تیم پناهندگان، سعید مولایی را به المپیک ۲۰۲۰ خواهد فرستاد. 

 

طرفداری، سه ماه قبل در مورد پیامدهای پوشش توافق فدراسیون جودوی ایران با فدراسیون جهانی نوشته بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------