آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

شکست سنگین برایتون مقابل منچسترسیتی در غیاب جهانبخش/ چلسی برد را با تساوی عوض کرد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال منچسترسیتی
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس از دیداری خانگی مقابل برایتون در هفته چهارم این رقابت‌ها، یک برد آسان کسب کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) 6 بازی برگزار شد که در مهمترین‌شان منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه اتحاد میزبان برایتون بود و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

 

در این بازی برای اولین بار در فصل جاری نام علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی برایتون در فهرست بازیکنان این تیم قرار گرفت هرچند او فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

 

پیروزی منچسترسیتی خیلی زود و با گلزنی کوین دی‌بروینه در دقیقه دوم استارت خورد. سرخیو آگوئرو هم دو دقیقه به پایان نیمه اول گلزنی کرد تا سیتی با دو گل اختلاف به نیمکت برود. سیتی که موقعیت‌های فراوانی را هم در این بازی به هدر داد با گلزنی دوباره آگوئرو در دقیقه 55 خیال خود را از بابت کسب سه امتیاز این بازی آسوده کرد. این گل اما پایان‌بخش گلزنی بازیکنان سیتی نبود و برناردو سیلوا تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین بازی در دقیقه 79 چهارمین گل مسابقه را هم به ثمر رساند. به این ترتیب سومین برد این فصل سیتی رقم خورد تا با 10 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

 

در دیگر بازی مهم امروز لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج، در حالی که تا دقیقه 89 از میهمانش شفیلدیونایتد پیش بود، در نهایت به تساوی 2 بر 2 رضایت داد. هر دو گل چلسی را تامی آبراهام در دقایق 19 و 43 به ثمر رساند. گل نخست میهمان را کالوم رابینسون در دقیقه 46 زد و دومین گل این تیم هم یک دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه، به لطف اشتباه کورت زوما، مدافع چلسی که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد به ثبت رسید. از این رو چلسی در کسب اولین برد خانگی‌اش در این فصل لیگ برتر انگلیس ناکام ماند و با 5 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------