خلیل‌زاده: حواشی ادامه داشته باشد عواملش را به هواداران معرفی می‌کنم/ از حضور آذری در استقلال چیزی نشنیده‌ام



اخبار,اخبار ورزشی,خلیل‌زاده
رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:مطمئن باشید اگر این حاشیه‌سازی برای استقلال ادامه داشته باشد سکوت نخواهم کرد و عوامل حاشیه ساز را به هواداران معرفی می کنم.

اسماعیل خلیل زاده در گفتگو با فارس، خصوص اینکه گفته می‌شود وی به عنوان رئیس هیئت مدیره استقلال انتخاب شده است و آیا این تصمیم در جلسات هیئت مدیره گرفته شده گفت: بر اساس اساسنامه اگر عضوی استعفا بدهد و عملاً از سیستم مدیریتی باشگاه خارج می شود. در جلسه‌ای که ما داشتیم تصمیم بر این گرفته شد که که به عنوان عضو حجر که به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره فعالیت کنم. قرار است این موضوع به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم برسد. رئیس هیئت مدیره و تغییرات در هیئت مدیره را در خود اعضا انجام می‌دهند و سپس به اطلاع رئیس مجمع می رسانند.

 

وی در خصوص اینکه شایعه شده سعید آذری قرار است به هیئت مدیره استقلال اضافه شود گفت: همان طور که می دانید هفته گذشته آقای فتحی جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتند که روابط عمومی وزارت ورزش بعد از پایان جلسه اعلام کرد که آقای فتحی در استقلال ماندنی است و اگر قرار باشد عضوی هم به هیأت مدیره استقلال اضافه شود با هماهنگی فتحی و سایر اعضای کنونی هیئت مدیره خواهد بود. در مورد آقای آذری هم تا این لحظه چیزی نشنیدم.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه مشکلاتی با اپراتور تلفن همراه که اسپانسر این باشگاه است پیدا کرده‌اند گفت: ما در نشست هیئت مدیره مصوب کردیم تا زمانی که حساب های ما بین ما و ایرانسل مشخص نشود از ارائه خدمات به این اپراتور معذور خواهیم بود. این را هم بگویم اگر این وضعیت تا بازی آینده ادامه داشته باشد مطمئنا از لوگوی این شرکت در بازی با نفت مسجدسلیمان استفاده نخواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی این مشکل چیست گفت: مان هم نمی دانیم مشکل چیست و هر چه جلسه می‌گذاریم اختلاف های ما و آنها مشخص نمی‌شود. باور کنید چند جلسه گذاشتیم اما هنوز قانع نشده ایم که جریان چیست. مسئله ای که وجود دارد این است که ما خواهان روشن شدن قرارداد با اسپانسرمان هستیم و تا زمانی که وضعیت مشخص و روشن نشود به این شرکت سرویس نخواهیم داد.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استراماچونی در کنفرانس های خبری شرکت نمی کند گفت: 2 روز پیش آقای فتحی جلسه‌ای را با استراماچونی برگزار کرد و همه این نکات را به او گفت. قرار شد او به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه توجه کند اما این را ذکر کنم که تو اصلا به فرودگاه نرفته بود. امروز هم از مسئولین باشگاه خواستم نامه ای را به وزارت امور خارجه بزند که آنها برای مطالب کذب یک رسانه ایتالیایی اقدام لازم را انجام بدهند. قرار نیست که یک رسانه مطالب کذبی بنویسد و باشگاه هم اقدامی انجام ندهد.

 

وی با تاکید بر این که برخی جریانات در تحریک عوامل حاشیه‌ای در استقلال نقش دارند گفت: من از مدیرعامل باشگاه خواستم که به این مسائل ورود کند و در تمرینات استقلال هم بیشتر شرکت داشته باشد. اگر دقت کرده باشید فتحی روز گذشته به تمرین استقلال رفت و دوباره با استراماچونی صحبت کرد. مطمئن باشید اگر این شرایط ادامه داشته باشد سکوت نخواهم کرد و عوامل حاشیه ساز را به هواداران معرفی می کنم. ما به خیلی از مسائل رسیده‌ایم و عوامل حاشیه ساز را شناسایی کرده‌ایم اما برای آرامش تیم استقلال تا امروز صحبتی انجام نداده ایم. در نشست روز گذشته هیئت مدیره استقلال هم در مورد این موضوع بحث کردیم و مطمئن باشید که اگر این حواشی و حاشیه سازی ادامه داشته باشد ما عوامل آن را به هواداران و مردم معرفی می کنیم.

 

خلیل زاده در پایان در خصوص اینکه آیا پرونده نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده است یا خیر گفت:حقیقتا من اطلاعی از این موضوع ندارم ولی اگر هم چنین چیزی باشد تا روزهای آینده مشخص می‌شود.

 

آذری: حضورم در باشگاه استقلال صحت ندارد

مدیرعامل سابق باشگاه ‌ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که تا این لحظه برنامه های خود را برای مدیرعاملی باشگاه استقلال به محمدرضا داورزنی معاون وریز ورزش و جوانان ارایه نکرده و این موضوع به دور از واقعیت است.

 

«سعید آذری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این که شایعه شده است برای حضور بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال به محمدرضا داورزنی «معاون وزیر ورزش و جوانان» برنامه داده ام به دور از واقعیت است و حقیقت ندارد.

 

وی افزود: هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای حضور در هیات مدیره و یا مدیرعاملی استقلال به من نشده است و به طور حتم اگر این اتفاق رخ دهد به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهم کرد.

 

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان با اشاره به واکنش مثبت هواداران استقلال به شایعه حضور او در این تیم، خاطرنشان کرد: هواداران استقلال علاقه دارند که من مدیرعامل این باشگاه شوم و این نشان از محبت آنها است.

 

آذری با اشاره به جدایی از ذوب آهن تصریح کرد: این درست که من دیگر در باشگاه بزرگ ذوب‌آهن اصفهان سمتی ندارم اما هوادار این تیم هستم و امیدوارم در ادامه لیگ نوزدهم بهترین روزها را پیش رو داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: علیرضا منصوریان برای ذوب‌آهن زحمت کشیده و امیدوارم او با قدرت به کارش در این تیم ادامه دهد. او باید از اعتبار مربیگری‌ خود دفاع کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------