فتحی: استراماچونی اصلا به فرودگاه نرفته بود/ خطر حذف استقلال از آسیا جدی است



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی و استراماچونی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای گرفتن مجوز حرفه ای روزهای شلوغی داریم اما ناگهان شایعه می کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و برخی هم اعلام آمادگی می کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است!

به گزارش فارس، امیر حسین فتحی  در خصوص آخرین وضعیت استراماچونی و شرایط این مربی گفت: همانطور که می دانید با توجه به جوان تر شدن استقلال توانستیم  ابتدا یک مربی خوب بیاوریم و استراماچونی را مجاب کنیم که به ایران بیاید. این مربی کوشا، خستگی ناپذیر و پرتلاش در خدمت استقلال هست و مشکلی وجود ندارد.

 

* استراماچونی هنوز با سیستم کشور ما هماهنگ نشده است

وی در خصوص دلایل غیبت این مربی در نشست های خبری و اینکه به نظر می رسد حال این مربی  در ایران خوب نیست گفت: این مربی هنوز با سیستم کشور ما آپدیت نشده و از شرایط تیم بسیار راضی است اما روز به روز و هفته به هفته بهتر می شود. شیطنت هایی هم در فضای مجازی انجام می شود که قطعا به آنها پاسخ خواهم داد.

 

*خود استراماچونی هم از اتفاقات نشست خبری تبریز راضی نبود

مدیرعامل استقلال در خصوص مشکلات مترجم این مربی گفت: از ابتدای فصل شخصی به نام دانشیار با توجه به تسلط به زبان انگلیسی و همچنین جی پی اس، در کنار تیم بوده است. ما یک مترجم دیگر هم داریم که برای کنفرانس های خبری در نظر گرفتیم. البته در هفته اول کارت نشستن این عزیزان روی نیمکت صادر نشد چون حتی کارت اعضای کادر فنی ما  هم صادر نشده بود. در هفته دوم هم این مشکل حل شد و مترجم مد نظر سرمربی ما روی نیمکت نشست. این را هم بگویم که استراماچونی به دلایل شخصی خودش دوست نداشت در نشست خبری حضور پیدا کند ولی من با او صحبت کردم و این نکات را گفتم که در خدمت رسانه ها باشد. ان شاالله از بازی سوم او در نشست خبری شرکت خواهد کرد. در مورد اتفاقات تبریز هم بگویم خود استراماچونی از اتفاقات نشست خبری در آنجا راضی نبود ولی مطمئنا از هفته سوم این موضوع هم حل می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته با استراماچونی جلسه داشته است گفت: من هر هفته با این مربی  یکی دو جلسه دارم و در فضای دوستانه صحبت می کنیم ولی بر خلاف اخبار فضای مجازی ما رابطه خوبی داریم و با قدرت کار خود را می کند.

 

* استراماچونی اصلا به فرودگاه نرفته بود

فتحی در خصوص اینکه مردم تصویر ذهنی شان از سرمربی استقلال همان اتفاقات رخ داده در نشست خبری تبریز بود و چرا اخبار استقلال در ایتالیا منتشر می شود گفت: من باید به هواداران استقلال بگویم منبع رسمی باشگاه استقلال، سایت و کانال باشگاه است. استراماچونی بعد از بازی با فولاد مستقیم از ورزشگاه راهی منزلش شد.اصلا او راهی فرودگاه نشده بود. ما به وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا نامه زدیم که یک رسانه ایتالیایی اخبار کذب منتشر می کند و شکایت هم کرده ایم و  در این خصوص بخش حقوقی ما هم فعال است و آخرین خبرها را در این مورد به اطلاع هواداران می رسانیم.

 

* عده ای که استقلال را دوست ندارند شیطنت می کنند

وی در خصوص اینکه چرا قضیه سرمربی استقلال مدیریت نشد تا هواداران به روزنامه های ایتالیایی مراجعه نکنند گفت: استقلالی ها روزنامه های ایتالیایی نمی خوانند. متاسفانه صفحات مجازی اطلاعات غلط به هواداران می دهند، فضای ملتهب ایجاد می کنند و روی ذهن هوادار اثر منفی می گذارند. عده ای که دوست ندارند استقلال در این موقعیت بحرانی آرامش داشته باشد این حرف ها را می زنند.

 

* خانواده استراماچونی دوباره به تهران بر می گردند

وی تاکید کرد: استراماچونی از زندگی در ایران راضی است. خانواده این مربی و یکی از دستیارانش فردا دوباره وارد تهران خواهند شد. بچه های این مربی روز سوم سپتامبر برای مدارس ثبت نام کرده اند و به آنها را برای رفتن به مدرسه هم کمک کرده ایم، خوشحالم که آنها به تهران می آیند.پیش از این هم خانواده استراماچونی در تهران به مدت یک هفته حضور داشتند و دوباره فردا به تهران بر می گردند.عرض کردم این خبرهایی که در مورد تیم ما زده می شود شیطنت است.

 

*برای مدیریت استقلال اعلام آمادگی می کنند انگار مناقصه است!

فتحی تاکید کرد: ما در سخت ترین شرایط هستیم و برای گرفتن مجوز حرفه ای روزهای شلوغی داریم اما ببنید چه حرف هایی بیرون می آید، یک روز تعویض مدیرعامل استقلال است، ناگهان شایعه می کنند که مدیریت استقلال قرار است تغییر کند و می آیند برای مدیریت اعلام آمادگی می کنند انگار که مناقصه یا فراخوان عمومی است!کاری می کنند که عالیترین مقام ورزش دو بار با من تماس می گیرد و خبر را رد می کند. جالب تر اینکه رییس هیئت مدیره این مسئله را تکذیب می‌کند اما باز هم در این باره صحبت می کنند. این ملتهب کردن فضای عمومی است.یک روز می گویند استراماچونی از فرودگاه برگشت ولی این حرف ها مربوط به کسانی است که از آرامش استقلال لذت نمی  برند.من به هواداران می گویم برخی صفحات و سایت ها با لوگوی استقلال کسب در آمد می کنند ولی این اخبا را باور نکنند.

 

* اینکه بگویند فتحی علاقه ای به ماندن استراماچونی ندارد ناجوانمردانه است

وی با تاکید بر اینکه رقم فسخ قرارداد استراماچونی با استقلال که 3 میلیون یورو عنوان شده کذب است گفت: این رقم شاید سه برابر قرارداد سرمربی تیم ما باشد و از اصل کذب است.حتی یکبار هم استراماچونی نگفته می خواهد از ایران برود. برای مربی که سالانه قرارداد دارد ما برنامه ریخته ایم. او کارآزموده است و باشگاه از او راضی است.اصلا منطقی نیست که یک مربی حرفه ای این کار را انجام بدهد. ناجوانمردانه ترین حرف این است که فتحی علاقه ای به حفظ استراماچونی ندارد. من که 2 ماه برای جذب این مربی تلاش کردم و مذاکره و بحث کردم علاقه ندارم او را حفظ کنم؟ این کارها برای این است که من را مقابل هواداران قرار بدهند.من قول می دهم اگر هوادار از این تیم حمایت کند مطمئنا روزهای خوبی را می بینند.

 

* رقم فسخ قرارداد 3 میلیون یورویی استراماچونی صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهرا هزینه پرواز میلیچ را استراماچونی پرداخت کرده است و ویزای او به مشکل خورده بود گفت: ما در ایران زندگی می کنیم و برخی مواقع اتفاقاتی می افتد که دست ما نیست. میلیچ یک بار به تهران سفر کرد که مدیر برنامه صربستانی اش نتوانست به تهران بیاید و به دبی رفت و برگشت. هم او ما را درک کرد و هم استراماچونی، الان هم که با تیم تمرین می کند. بعضا در مورد ویزای توریستی و کار حرف می زنند، از روزی که استراماچونی به ایران آمده ویزای توریستی داشته تا اینکه ویزای کار او تهیه شود. این موضوع هم د حال پیگیری است.

 

* با 2 مترجم برای سرمربی کارمان را انجام می دهیم

وی در خصوص مترجم این مربی تاکید کرد: من یکبار از استراماچونی خواستم که برایش مترجم ایتالیایی بگیریم که او قبول نکرد. ما یک مترجم داریم که کار جی پی اس را انجام می دهد، مترجم دوم هم در تیم ما خواهد بود و هر 2 با ما کار خواهند کرد.ما هم با آقای مشهودی و هم دانشیار ادامه خواهیم داد. آقای سلطانی هم مشاور ورزشی باشگاه استقلال هستند و در جلسه استراماچونی و ویلموتس حضور داشت.

 

* استراماچونی علاقه ای به حضور مربی ایرانی نداشت

فتحی در خصوص اینکه چرا استراماچونی دستیار ایرانی ندارد گفت:من این موضوع را با استراماچونی مطرح کردم ولی او اعلام کرد که 3 کمک دارد و علاقه ای به مربی ایرانی نداشت. به همین دلیل جواد زرینچه را به عنوان سرپرست تیم گذاشتیم  که هم روی مسائل فنی اشراف دارد و هم روی تیم.

 

وی با تاکید بر اینکه استراماچونی خودرای نیست گفت: ما رابطه ای با احترام متقابل داریم و اصلا مطرح نکردیم که کمک مربی ایرانی در کنار او حضور داشته باشد.وقتی دیدیم که خودش نیازی به مربی ایرانی نمی بیند دیگر این بحث را با نکردیم.

 

* در بازی با فولاد شایسته برد بودیم

فتحی در خصوص بازی های استقلال گفت: متاسفانه ما در این 2 بازی بدشانس بودیم  و این باعث شد حواشی تیم ما بیشتر شود. در هر دو بازی خوب بودیم و در بازی با فولاد شایسته برد بودیم ولی ضمن احترام به نکونام متاسفانه بخت و شانس یار نبود.

 

*یک عده در فضای مجازی هزینه می کنند و به باشگاه آسیب می زنند

وی در خصوص اینکه علیه خودش شعار دادند یا خیر گفت: من در ورزشگاه نبودم. استقلال و پرسپولیس باشگاه هایی متفاوت هستند.من 30 سال است که در فوتبال هستم،کار کردن در استقلال و پرسپولیس با ده ها میلیون هوادار و سلیقه کار بسیار سختی است. وقتی بازیکنی جذب می کنیم یک عده می گویند بد است، یک عده می گویند خوب است. در فضای مجازی برخی در شبکه های مجازی هزینه می کنند و خط می دهند و سوار موج هواداران می شوند و اینها به باشگاه آسیب می رساند. البته هواداران این موضوعات را می فهمند. من اگر امروز در استقلال باشم یا نباشم بدون حاشیه هوادار استقلال هستم و برای مدیر بعدی حاشیه نمی سازم و شیطنت نمی کنم!از هواداران استقلال می خواهم که به تیم استراماچونی و تیم مدیریتی اطمینان کنند.

 

*خطیر با تصمیم خودش جدا شد

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه خطیر را چه کسی به استقلال آورد گفت: من او را به استقلال آوردم و به دلایلی که خودش اعلام کرد از باشگاه جدا شد.

 

* خطیر به زودی به سوئیس می رود

وی در خصوص اینکه پس چرا خطیر بعد از جدایی بیشتر در رسانه ها فعال است گفت:  او در حال جمع آوری کارها است تا به خانواده اش در سوئیس بپیوندد.

 

*استراماچونی با باشگاه قرارداد دارد نه من و خطیر

وی در خصوص اینکه جذب استراماچونی توسط خطیر خللی در کار مدیریت فعلی ایجاد نمی کند یا خیر گفت: دنیای فوتبال یک دنیای حرفه ای است، مگر قرارداد شفر و بازیکنان فصل قبل را من بستم؟ همه را آقای افتخاری بسته بود.استراماچونی با من و خطیر قرارداد ندارد و با باشگاه قرارداد دارد. این حرف هایی که زده می شود حرف های فضای مجازی است.البته من هنوز معاونی نیاوردم ولی در حال رایزنی هستیم تا اگر لازم بود یک نفر را معرفی کنیم.

 

* خطر حذف استقلال از آسیا جدی است

فتحی در خصوص اینکه اگر آرا در هیات مدیره مساوی شود چه می کنند گفت:  شیر یا خط می آوریم! ما فضای خوبی در هیات مدیره داریم. ما چندین شب است تا پاسی از شب جلساتی داریم تا مجوز حرفه ای را بگیریم. فدراسیون فوتبال، کمیته صدور مجوز و ... با ما همکاری دارند. جالب این است که یک ریال از این بدهی ها مربوط به دوران من نبوده است. اینها مربوط به 3-4 سال پیش است و ما در حال حاضر به دنبال جلب رضایت دوستان و تسویه با دوستان هستیم. البته ما هنوز فرصت داریم البته خطر حذف استقلال بسیار جدی است و باید بگویم مشکل باشگاه در حال حاضر این  موضوع است. من از پیشکسوتان و هواداران می خواهم که الان انتقاد نکنند.

 

* از سکوت و نجابت من سوءاستفاده می کنند و من را می زنند

وی تاکید کرد: اگر فتحی را دوست ندارند اما استقلال را دوست داشته باشند. الان که فتحی را می زنند از سکوت و نجابت من سوء استفاده می کنند.  یعنی من سوار بر موج هواداران نمی شوم  و اهل عوام فریبی نیستم ولی برخی سوء استفاده می کنند.من بعضی مواقع دلم به درد می آید،  این ایام ایام عزاداری امام حسین(ع) است، ایشان فرمود اگر دین ندارید آزاده باشید. یکی از این افراد که کنار استقلال است و  به سهم خواهی در رسانه ها و فضای مجازی معروف است پشت تلفن می گفت مجور استقلال صادر نمی شود! من به هواداران می گویم کنار باشگاه باشید، مهمترین مساله هیات مدیره الان صدور مجوز حرفه ای است. الان مشکل استراماچونی و غیره نیست. همه باید کنار هم باشیم. فلان پیج مدعی شده که شما خودتان هم در ورزشگاه دیدید طرف مدعی شده که سایت و کانال رسمی باشگاه در اختیا او است. اینها یعنی سوء استفاده.

 

* طلبکاران با باشگاه راه بیایند

وی تاکید کرد: ما 4-5 میلیارد تومان بدهی داریم و از عزیزانی که در استقلال بودند خواهش می کنم با باشگاه بیشتر راه بیایند تا در این چند روز با کمک اعضای هیات مدیره این اتفاق برای استقلال رخ دهد درست مثل سال قبل. کادر مدیریت جدید سال قبل بیش از 10 میلیارد را پرداخت کرد و مجوز گرفت.

 

*با 2 بازی نمی شود استراماچونی را قضاوت کرد

فتحی در خصوص اینکه چه کسانی موفقیت استقلال را نمی خواهند گفت: آن عزیزانی که در بیرون از استقلال حواشی ایجاد می کنند اجازه بدهند استقلال و تیم مدیریتی کارش را خوب انجام بدهد. با 2 بازی نمی شود استقلال و استراماچونی را قضاوت کرد. اجازه بدهند چند بازی بگذرد بعد قضاوت کنند.

 

*در مورد وعده 48 ساعته اشتباه کردم

وی در خصوص بازیکنان جدید استقلال گفت: با نظر سرمربی به دنبال یک بازیکن هجومی هستیم، شاید اشتباه کردم یک روز به هواداران گفتم که 48 ساعت دیگر یک بازیکن می آید. این پروسه پروسه ای نیست که برایش زمان تعیین کرد چون بعضا بودجه بازیکن بالا بوده یا خود بازیکن نیامده است. نکته مثب استراماچونی این است که هیچوقت روی بازیکنی تاکید نکرده است. وقتی میلیچ رقم پیشنهادی اش را بالا برد سرمربی تیم اعلام کرد به او نیاز ندارم.

 

* برخی ها برای پول پرووپیچ از خود بازیکن بیشتر پیگیر بودند

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چه نمره ای در نقل و انتقالات با توجه به رفت و آمد گرو و نویمایر به خودش می دهد گفت: من نباید به خودم نمره بدهم.اگر هم بازیکنی می گیریم با نظر سرمربی است مثلا میلیچ را من نمی آورم.. مثلا در مورد رفتن پاتوسی ما بحث منابع مالی داریم.بودجه پاتوسی را خرج پروپیچ کردیم. یا مثلا در مورد پروپیچ خبری منتشر شد که شیطنت بود. حتی با وکیل این بازیکن تماس گرفته و گفته اند پولش را گرفته است یا خیر. متاسفانه آقایان حتی از خود پروپیچ بیشتر پیگیر بودند! پرونده این بازیکن بسته شده و فیفا به فدراسیون ما هم این موضوع را اعلام کرد.ما در مورد پرداخت طلب پروپیچ به صورت موازی کار را پیش بردیم که اگر فیفا از محل درآمدمان نتوانست پول را به حساب بازیکن واریز کند ما هم پولی را از طریق سفارت ایران در زاگرب به صورت نقد آماده داشتیم که اگر به مشکل خوردیم این پول را پرداخت کنیم.

 

*  از 15 بازیکن جدا شده 6-7 بازیکن پارسال را سرمربی تیم نخواست

وی در خصوص جدایی 15 بازیکن استقلال انتقادهایی که از باشگاه شده است گفت: مثالی می زنم، خسرو حیدری خداحافظی کرده که می گویند او جدا شده است. برخی بازیکنان را سرمربی تیم نخواسته است که من نمی خواهم اسمی از آنها بیاورم.6-7 بازیکن شامل اینها بوده است.من سال گذشته اصلا قرارداد یکساله نبستم ولی اگر 10 ساله هم قرارداد ببندیم بازیکن بالاخره قراردادش تمام می شود.امسال تیم استقلال جوان شده و باید به آنها فرصت داد.

 

* توضیح فتحی در مورد رحمتی و منتظری

فتحی در خصوص جدایی رحمتی و منتظری گفت: ضمن احترام به هر دو، رحمتی نظر شخصی خودش این بود که از استقلال جدا شود، منتظری هم اصلا به ایران نیامد و با ما تماسی نداشتند. ما با او تماس گرفتیم که پاسخگو نبود ولی بعد از آن  هیچ تماسی با او نداشتیم.حقیقتا  بعد از آن باشگاه هم تمایلی نداشت که با منتظری همکاری کنیم.

 

وی در خصوص حضور سلطانی در باشگاه استقلال گفت: ما فعلا از او به عنوان مشاور ورزشی باشگاه استفاده می کنیم.

 

*سال گذشته 8 بازیکن ما برای یک مدیر برنامه بود

مدیرعامل استقلال که با برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد در خصوص اینکه گفته می شود یک مدیر برنامه در استقلال 9 بازیکن دارد گفت: نه اینگونه نیست. تیم ها همیشه بازیکنان را با مدیر برنامه ها می بندند. البته این کار بدی نیست. امسال 5-6 بازیکن ما با یک مدیر برنامه کار می کنند. سال گذشته 7-8 بازیکن ما با یک مدیر برنامه قرارداد داشتند ولی اینگونه نبود که به باشگاه پکیج بدهند.

 

* به دنبال کسر رای محرومیت بلبلی هستیم

فتحی با اشاره به محرومیت بلبلی گفت: من رای را خودم دیده ام ولی هنوز به ما ابلاغ نشده است.رای باید به ما ابلاغ شود ولی امیدوارم بتوانیم محرومیت این جوان را کمتر کنیم تا از او زودتر استفاده کنیم.ما بر مبنای فسخی که او داشته قرارداد بستیم و مسائلی بوده که اجازه بدهید این موضوع خیلی باز نشود. امیدواریم که با اعتراض به کمیته استیناف رای را کم کنیم. حتی اگر لازم باشد با باشگاه فولاد هم مذاکره می کنیم.

 

وی در خصوص اینکه آیا شکایتی از احمدوند بازیکن پرسپولیس شده است گفت: خیر در این زمینه شکایتی نکرده ایم.

 

فتحی در خصوص اینکه مسئول قراردادهای استقلال در حال حاضر چه کسی است گفت: قراردادهای ما بسته شده است و شاید یکی دو بازیکن دیگر که یکی ایرانی است و یکی خارجی، جذب کنیم.

 

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا هر سال بازیکنان زیادی از استقلال می روند گفت: من به هواداران حق می دهم، در همه دنیا عرف است که بازیکنان توسط باشگاه ها به فروش بروند تا درآمدزایی شود. ما امسال 2 پیشنهاد خوب برای 2 بازیکنمان داشتیم. یکی از راه های در آمدزایی این است. باز هم اگر امسال بازیکنی مثل دیاباته یا بازیکنان دیگر بدرخشند و باشگاهی مثلا 700 هزار دلار برای او بدهد چاره ای جز فروش هست؟ وقتی اسپانسر پول نمی دهد، حق پخش نمی دهند و بلیت فروشی هم پول زیادی نصیب باشگاه نمی کند پس باشگاه باید چه کار کند؟ در سال گذشته نزدیک به 2 میلیون دلار از فروش تیام، حسینی و صیادمنش درآمدزایی کردیم. ولی باید به سمتی برویم تا از آکادمی بازیکن تزریق کنیم.

 

* پول پاتوسی را خرج امور باشگاه و بازیکنان کردیم

وی در پاسخ به این سوال که پول پاتوسی  خرج چه شد گفت: باشگاه هزینه دارد، ما این پول ها را خرج بازیکنان جدید و قدیم تیم کردیم.

 

فتحی با اشاره به وضعیت این باشگاه با اسپانسر گفت: نظر خلیل زاده ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال، نظر باشگاه است، او روز گذشته گفت تا زمانی که شفافیت مالی صورت نگیرد ما همکاری با آنها نداریم و در بازی سوم همکاری با این برند حامی مالی استفاده نمی کنیم.

 

*وزیر گفت من  می مانم ولی باز هم می گویند فتحی می رود

وی در خصوص ماندنش در استقلال و اینکه تا کی در استقلال حضور دارد گفت: این موضوع رو به روز تمدید می شود! عرض کردم اینها تراوشات ذهنی افرادی است که در صفحات مجازی فعالیت می کنند. عالی ترین مقام ورزش کشور در 4 روز 2 بار رسما اعلام کرد، یکبار وزارت ورزش اطلاعیه داده، یکبار در مراسم  تجلیل از پیشکسوتان وزیر ورزش رسما اعلام کرد که من هستم ولی باز هم اصار بر این است که من نیستم. ولی اگر پیشرفت باشگاه در این باشد که من نباشم  حاضرم که نباشم ولی تا روزی که باشم از حق و حقوق باشگاه دفاع می کنم و اجازه نمی دهم آرامش استقلال بر هم بخورد. اگر من سکوت می کنم دوست دارم به آرامش استقلال کمک کنم. صحبت زیاد می شود انجام داد ولی از هواداران خواهش می کنم، از کسانی که دلشان برای تیم می تپد خواهش می کنم کنار تیم باشند تا روزهای خوبی را در کنار هم تجربه کنیم.

 

*صحبتی از آذری در نشست هیات مدیره استقلال نشده است

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا در نشست هیات مدیره صحبتی از حضور سعید آذری شده یا خیر گفت: خیر.

 

* استراماچونی در نشست با ویلموتس بود، چرا این را نمی گوئید؟

وی در خصوص اینکه چرا کالدرون با خبرنگاران مصاحبه می کند ولی استراماچونی این کار را نمی کند گفت: در نشست با ویلموتس هم استراماچونی حضور داشت و بهتر است شما این را هم بگویید. اتفاقات بعضی ها نبودند. اتفاقا استراماچونی در این مراسم درخت هم کاشته و تعامل او با رسانه ها خوب می شود.

 

*واکنش فتحی به انتشار اسم خطیر در گزارش های ایتالیایی

فتحی در خصوص اینکه در گزارش روزنامه ایتالیایی چند بار اسم خطیر آمده و آیا در این موضوع ارتباطی با داستان های اخیر می بیند یا خیر گفت:مکث می کند... من بعید می دانم.ما مراتب اعتراض رسمی خودمان را به سفارت ایتالیا دادیم تا این شیطنت ها کمتر شود.

 

* مانعی برای پیوستن چشمی به استقلال وجود ندارد

وی در خصوص اینکه با چشمی جلسه داشته یا خیر گفت: من با چشمی چندین بار صحبت کردم و با مدیر برنامه های او مذاکره کرده ام.تصور می کنم مانعی برای پیوستن چشمی به استقلال وجود نداشته باشد. تقریبا با این بازیکن و مدیر برنامه هایش به توافق رسیدیم.البته چشمی پیش از این قصد آمدن به ایران را نداشت ولی حالا بازگشته و احتمالا طی روزهای آتی با او توافق خواهیم کرد.

 

* شرطی برای بازی نکردن صیادمنش در استقلال نداشتیم

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا پیرامون  انتقال صیادمش در آن زمان شفاف سازی نکرد گفت: من 13 ماه است در باشگاه حضور دارم ولی جز صداقت کاری نکردم. مثلا ممکن است که اسپانسر قول داده باشد که پول را فردا می دهد ولی نداده و من بدقول شده باشم ولی هرگز بی صداقتی نکردم. در مورد بازی نکردن صیادمنش در اواخر فصل بگویم که او از ناحیه کشاله دچار مصدومیت بوده و حتی دکتر نوروزی در همین زمینه مصاحبه کرد.اصلا شرطی نبود که صیادمنش در استقلال بازی نکند. روزی هم که توانست بازی کند برای استقلال به میدان رفت.

 

وی در خصوص اینکه  به نظر می رسد فشارهایی که از بیرون به استقلال وارد می شود توسط افرادی است که به تازگی از باشگاه جدا شده اند گفت: باز هم می گویم امسال تیم و کادر فنی خوبی داریم و روزهای خوبی در انتظار استقلال است.تاکید می کنم مشکل استقلال این مسائل نیست و ما باید با هم همدل باشیم. امیدوارم همه با اتحاد استقلال را به بهترین نقطه برسانیم.

 

* حضور رضایی در استقلال صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه حضور رحمان رضایی در این تیم گفت: اصلا چنین موضوعی نیست و چنین چیزی در برنامه نداریم.

 

*فوتبال ورزش درگیری ها است، شاید به رختکن هم بکشد!

فتحی در خصوص درگیری در تمرین عصر روز گذشته استقلال گفت: من هم شنیدم درگیری شده است. به من گزارش داده اند البته به صورت رسمی نیامده است. وقتی 2 تیم زرد و قرمز بازی می کنند درگیرانه است، درگیری ها درگیری فوتبالی بوده و شاید این درگیری ها به رختکن هم بکشد ولی فوتبل همین است.

 

* فغانی می توانست مدیریت کند

وی در خصوص قضاوت دیدار استقلال و فولاد گفت: در بازی گذشته توپی که دیاباته از مدافع فولاد گرفت واقعا آن صحنه خطا نبوده است.من حداقل 40 سال است که فوتبال را می بینم. در دقایق آخر هم فغانی می توانست بازی را مدیریت کند و سوت را بزند به خصوص که در نیمه اول استقلال در حمله بود و فغانی می توانست زمان بیشتری بگیرد.مثلا در بازی با ماشین سازی تیم حریف واقعا به نوعی بحرینی بازی می کرد و بازیکنانشان مرتب به زمین می افتادند.

 

* دربی برگشت هم باید در روز غیر تعطیل برگزار شود

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه چرا بازی استقلال و پرسپولیس در روز غیر تعطیل برگزار می شود گفت: این حق استقلال است که از میزبانی استفاده کند. اگر قرار است ما در روز غیر تعطیل بازی دربی برگزار شود قطعا بازی برگشت هم باید در روز غیر تعطیل برگزار شود و ما به این موضوع اعتراض می کنیم.اگرشورای تامین استان مجبور است بازی را یکشنبه برگزار کند در بازی برگشت هم ما چنین انتظاری داریم.

 

* شاید حرف هایی در دلم است که نتوانم بزنم

وی در خصوص اینکه چند در صد این مصاحبه را صادقانه انجام داده است گفت: من همه چیز را صادقانه گفتم ولی ممکن است حرفهایی در دلم باشد که نتوانم بزنم. اختلاف سلیقه در باشگاه استقلال فراوان است ولی باعث تعالی و پیشرفت است. بین من و استراماچونی هیچ تقابلی نیست. عرض کردم رابطه من و استراماچونی بسیار خوب است. قطعا استراماچونی این صحبت ها را که توسط رسانه های ایتالیایی مطرح شده تکذیب می کند. هر 2 مترجمی هم که در استقلال هستند مورد تائید باشگاه و سرمربی تیم است.

 

* ابراهیمی گفت به ایران بیاید در استقلال بازی می کند

فتحی در خصوص امید ابراهیمی گفت: ما با این بازیکن صحبت کردیم و او گفت که اگر به ایران بیاید قطعا به استقلال می آید که در نهایت به بلژیک رفت.

 

وی در خصوص دلایل عدم حضور خبرنگاران در تمرینات گفت: ما در تهران استادیوم اختصاصی نداریم، البته با ورزشگاه تهرانسر هماهنگ کردیم که هم هواداران به محل تمرینات بیایند و هم نمایندگان رسانه ها در تمرینات ما حضور پیدا کنند.

 

*در استقلال همه چیز گل و بلبل نیست

فتحی در پایان گفت: در باشگاه استقلال همه چیز گل و بلبل نیست، ولی من بلد نیستم شلوغ کاری کنم و با هوچی گری و کار پوپولیسیتی با هواداران حرف بزنم. دوستان با هماهنگی در هیات مدیره کارها را پیش می برند و من امیدوارم عدم شیطنت به بیرون از باشگاه منتقل شود و اجازه بدهند استقلال کارش را خوب پیش ببرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------