بشار رسن: دلتنگ بازی برای پرسپولیس بودم



اخبار,اخبار ورزشی,بشار رسن
هافبک پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هواداران‌ از ما فقط توقع قهرمانی دارند و به خوبی این موضوع را می‌دانیم. ولی خب از طرف دیگر، تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند که کار را برای قهرمانی دشوار می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس بعد از یک دوره مصدومیت که از اواخر فصل گذشته برایش به‌وجود آمده بود و عمل جراحی که انجام داد، در بازی با تراکتور ۴۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، ولی نتوانست مانع شکست تیمش شود. با این حال بشار معتقد است هنوز اتفاقی نیفتاده و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است. گفت‌وگوی ما با این بازیکن عراقی را در ادامه می‌خوانید.

 

بشار بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس به میدان رفتی.

بله، خیلی خوشحالم بعد از چند وقت که درگیر مصدومیت کتفم بودم و عمل جراحی انجام دادم، توانستم برای تیم بازی کنم. واقعاً دلتنگ بازی برای پرسپولیس بودم. امیدوارم در دیدار‌های آینده بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم.

 

بازی با تراکتور چطور بود؟

دیدار نسبتاً خوبی بود. کیفیت بازی بد نبود و نمایش خوبی داشتیم، ولی نتیجه به سود ما رقم نخورد. متأسفانه شکست تلخی خوردیم در حالی‌که اصلاً مستحق شکست نبودیم. حداقل می‌توانستیم با یک مساوی به تهران برگردیم و یک امتیاز بگیریم. روی یک غافلگیری گل خوردیم و بعد از آن هم نتوانستیم از فرصت‌های‌مان به‌خوبی استفاده کنیم.

 

خیلی‌ها معتقدند بیرانوند روی گل تراکتور مقصر بود.

نه اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. یک تیم وقتی گل می‌خورد همه در آن شریک و مقصر هستند. علیرضا بهترین گلر ایران است و ما کاملاً از او حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه یادمان نرفته بیرانوند چه بازی‌های درخشان و فوق‌العاده‌ای برای پرسپولیس انجام داده است.

 

پرسپولیس در این فصل جزو مدعیان قهرمانی به‌حساب می‌آید؟

پرسپولیس بزرگترین تیم ایران و قهرمان سه دوره اخیر است. چیزی جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند. هواداران‌مان از ما فقط توقع قهرمانی دارند و به خوبی این موضوع را می‌دانیم. ولی خب از طرف دیگر، تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند که کار را برای قهرمانی دشوار می‌کنند. هرچند صحبت از قهرمانی بسیار زود است و تازه لیگ شروع شده، ولی پرسپولیس قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

از عملکرد خودت در این بازی راضی بودی؟

کادر فنی باید در این مورد نظر بدهد و من نمی‌توانم چیزی بگویم. ولی من تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم.

 

امسال در خط میانی پرسپولیس ترافیک سنگینی وجود دارد. نگران نیمکت‌نشینی نیستی؟

نه در فوتبال حرفه‌ای این مسائل تعریف شده است. من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم خوب تمرین کنم و در اختیار تیم باشم و هر وقت کادر فنی صلاح دانست به میدان می‌روم. اگر هم سرمربی تیم تشخیص دهد که باید روی نیمکت بنشینم، با کمال میل این موضوع را می‌پذیرم.

 

دوباره به تیم ملی عراق دعوت شدی، نظرت چیست؟

بازی در تیم ملی افتخار بزرگی است و خوشحالم دوباره می‌توانم برای کشورم بازی کنم. امیدوارم بتوانم در بازی مقابل بحرین به تیم کمک کنم و نتیجه خوبی در این دیدار کسب کنیم.

 

راستی کمال کامیابی‌نیا با مصدومیتی مشابه تو مواجه شد و جراحی کرد، چه توصیه‌ای به او داری؟

کمال مهره تأثیرگذاری برای پرسپولیس به‌حساب می‌آید و غیبت او بسیار مهم است. من کاملاً کمال را درک می‌کنم و می‌دانم روز‌های سختی را پشت‌سر می‌گذارد، ولی او باید صبور باشد. امیدوارم کمال هرچه زودتر و باقدرت برگردد و بتواند به پرسپولیس کمک کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------