آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تابش: به‌خاطر یک سوءتفاهم به کمیته انضباطی احضار شدم/ قصد تعامل داریم نه تقابل



اخبار,اخبار ورزشی,تابش
مدیرعامل سپاهان گفت: من گفته بودم سپاهان از تبلیغات محیطی در گذشته ۴ میلیارد تومان درآمد داشته اما دوستان به اشتباه فکر کرده بودند که منظور من از این رقم فقط برای سال گذشته است که این‌گونه نبود. من این رقم را برای سالیان گذشته اعلام کردم. اینجا یک سوءتفاهم به وجود آمد.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره تجلیل این باشگاه از سعید آذری اظهار کرد:‌ باشگاه ذوب‌آهن هم مثل باشگاه سپاهان یک باشگاه چند منظوره است و همیشه همکاری خوبی داشته‌ایم. ما در این‌جا با هم رقابت سالم و محترمانه‌ای در بسیاری از رشته‌ها باید داشته باشیم. آقای آذری هم یکی از مدیران ورزشی خوب کشور است و زحمت بسیاری کشیده است. وظیفه دانستیم قدردانی کوچکی از او بکنیم. به نظر من او باید در عرصه مدیریت ورزش باشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. هم‌چنین برای دکتر محمدی، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن هم آرزوی موفقیت می‌کنم و ما همچنان با باشگاه ذوب‌آهن همکاری خواهیم داشت.

 

او درباره احضارش به کمیته انضباطی هم توضیح داد: ما حرف بدی نزدیم که دوستان در کمیته انضباطی می‌گویند برخورد شدید می‌کنیم. نگرانیم که هر حرف ما باعث ناراحتی عده‌ای شود. من در ورزش بوده‌ام و مدیریت کرده‌ام. خبر احضار من به کمیته انضباطی به علت نشر اکاذیب بلافاصله در همه سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد. اول گفتند به خاطر نشر اکاذیب. بعد فهمیدیم که سازمان لیگ شاکی است. ماجرا هم این بود که من گفته بودم سپاهان از تبلیغات محیطی در گذشته ۴ میلیارد تومان درآمد داشته اما دوستان به اشتباه فکر کرده بودند که منظور من از این رقم فقط برای سال گذشته است که این‌گونه نبود. من این رقم را برای سالیان گذشته اعلام کردم. این‌جا یک سوتفاهم به وجود آمد. بعد گویا شبه‌ای به وجود آمد و بعضی باشگاه‌ها از سازمان لیگ درباره این رقم پرس‌وجو کرده بودند.

 

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: من را به خاطر یک سوتفاهم احضار کردند اما  جالب است بعضی از دوستان در برنامه زنده تلویزیونی درباره میزان دریافتی‌شان از تبلیغات محیطی حرف می‌زنند و می‌گویند هیچ چیزی نگرفته‌اند. ای کاش قبل از این که من را احضار می‌کردند و خبرش در همه‌جا پخش می‌شد یک تماس با خودم می‌گرفتند و می‌گفتند چرا این حرف را زدی تا من هم برایشان توضیح می‌دادم. اما این‌ کار را نکردند. من ۸۰ تا تیم دارم و با همه فدراسیون‌ها در تعامل هستم و اصلا بحث تقابل مطرح نیست. در سال‌هایی که فوتبال بازی می‌کردم دو اخطار فنی گرفتم و سعی کردم آدم منضبطی باشم. من به عنوان بازیکن و مربی اخلاق انتخاب می‌شدم. هیچ سوءپیشینه‌ای در ورزش ندارم  و سعی کردم همیشه راه صحیح را بروم. نمی‌دانم چه جنایتی کرده‌ام. ای کاش قبلش با من تماس می‌گرفتند و نهایتش می‌گفتم که اشتباه شده است. همه به من زنگ زدند و پرسیدند که این ماجرای نشر اکاذیب چیست.  به هر حال ما توضیحات‌مان را ارائه کردیم.

 

او درباره مشخص نبودن زمان بازی‌های لیگ‌برتر تا آخر فصل هم، گفت: اگر برنامه نداشته باشیم کار به هم می‌ریزد. مشخص شدن برنامه کل فصل که یک قاعده است ولی ما می‌گوییم حداقل زمان ۵ بازی آینده را مشخص کنند. سازمان لیگ از ما خواست که بازی با شاهین به تعویق بیفتد ما هم قبول کردیم. با این که برنامه ما تنظیم شده بود. همان موقع شفاهی به ما گفتند بازی ما با ماشین‌سازی روز جمعه برگزار می‌شود. ما فقط می‌خواستیم بازیکنان یک روز بیش‌تر برای آماده‌سازی زمان داشته باشند. دو روز قبل از بازی ماشین‌سازی هم دوباره شفاهی به ما گفتند بازی روز جمعه برگزار می‌شود. ما هم بر همین اساس برنامه‌های تمرینی را تنظیم کردیم. تیم من روز چهارشنبه تمرین سنگینی انجام داد ولی مجبور شد پنج‌شنبه بازی کند.

 

تابش اضافه کرد: از من سوال می‌شود که آیا با تاخیرهای لیگ موافقی؟ من هم می‌گویم تاخیرهای متعدد برای تیم‌های آماده خوب نیست. ۳ بازیکن ما الان در تمرین تیم ملی امید هستند و روز یک‌شنبه بازی‌های‌شان تمام می‌شود اما روز پنج‌شنبه قرار است برگردند. به خاطر همین ما خودمان باید برای‌شان بلیت تهیه کنیم تا زودتر به تمرینات ما اضافه شوند. ما برای بهبود کار این حرف‌ها را می‌زنیم و رویکردمان تعاملی است نه بر اساس تخریب. ما آماده همکاری با سازمان لیگ و فدراسیون هستیم.

 

او درباره حضور نداشتن قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نشست ویلموتس، سرمربی تیم ملی با مربیان لیگ برتری هم توضیح داد: فکر نمی‌کنم قلعه‌نویی به خاطر ناراحتی از دعوت نشدن بازیکنی از سپاهان به تیم ملی، قید حضور در این جلسه را زده باشد. او در این مورد با من صحبتی نکرده است تا دلیلش را بدانم. به هر حال انتخاب نفرات تیم ملی سلیقه‌ای‌ است و توصیه من به بازیکنان سپاهان این است که تلاش کنند تا به تیم ملی دعوت شوند.

 

مدیرعامل سپاهان درباره شماره‌گذاری ورزشگاه نقش جهان هم بیان کرد: این الزامات باید انجام شود و ما هم استقبال می‌کنیم. این یک فرهنگ جدید است و برای جا افتادن نیاز به زمان دارد. این تغییرات بسیار عالی است و دستشان درد نکند هر چند که باعث تاخیر در شروع لیگ شد اما اگر منجر به بهتر برگزار شدن لیگ شود بسیار عالی است. تا قبل از بازی بعدی ما با پارس‌جنوبی ان‌شاءالله همه موارد انجام می‌شود. ورزشگاه ما ۷۰ هزار نفری است و تجهیزش با ورزشگاه ۱۰ هزار نفری تفاوت دارد.

 

تابش در پایان گفت: ما شنبه هم یک بازی دوستانه با شهر خودرو در ورزشگاه فولادشهر داریم. این بازی را به خاطر این در ورزشگاه نقش جهان برگزار نمی‌کنیم چون چمن نقش جهان را می‌خواهیم هوادهی سنگین و مفصل کنیم که تا پایان فصل یک چمن آماده و ایده‌آل داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------