روند پیروزی‌های اسپانیا ادامه یافت/ پیروزی سوئد و دانمارک و توقف سوئیس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی اسپانیا و رومانی
در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه دیدار‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، هفت دیدار در سه گروه برگزار شد که در مهمترین دیدار، اسپانیا در گروه F مهمان رومانی بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

 

در این دیدار، اسپانیا توسط راموس در دقیقه ۲۹ (از روی نقطه پنالتی) و آلکاسر در دقیقه ۴۷ به گل رسید و تنها گل رومانی را آندونه در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند. ضمن آنکه یورنته از اسپانیا در دقیقه ۷۹ از زمین بازی اخراج شد.

 

در دیگر مسابقه این گروه، سوئد با چهار گل جزایر فارو را شکست داد و نروژ با دو گل مالت را از پیش رو برداشت. در جدول این گروه، اسپانیا که همه بازی‌های خود را برده است، ۱۵ امتیازی و صدرنشین است و تیم‌های سوئد و نروز با ۱۰ و هشت امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

در دیگر بازی‌های امشب، از گروه D تیم سوئیس در مقابل میزبانش ایرلند به تساوی یک بر یک رسید و دانمارک با شش گل جبل الطارق را شکست داد. در جدول این گروه، جمهوری ایرلند با ۱۱، دانمارک با هشت و سوئیس با پنج امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

همچنین از گروه J بوسنی با با پنج گل لیختن اشتاین را برد و یونان با یک گل مقابل میزبانش فنلاند مغلوب شد. در جدول این گروه پس از ایتالیای ۱۵ امتیازی که ساعتی قبل ارمنستان را شکست داد، فنلاند با ۱۲ و بوسنی با هفت امتیاز دوم و سوم هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------