جباری: آقای الله وردی نگذار ماجرای هتل سینا و نراقی را باز کنم



اخبار,اخبار ورزشی,علی جباری
پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات جواد الله‌وردی بازیکن اسبق این تیم که گفته بود «علی جباری» و مرحوم «منصور پورحیدری» را هیچ‌گاه به علت مقصر اعلام کردنش در باخت ۶ بر صفر به پرسپولیس نمی‌بخشد، گفت: آقای الله‌وردی نگذار ماجرای هتل سینا و نراقی را باز کنم.

«علی جباری» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره اظهارات جواد الله‌وردی که گفته‌است منصور پورحیدری و علی جباری را هیچ‌وقت نمی‌بخشم گفت:خداوند جای حق نشسته است و باید بگویم او ناظر بر اعمال ماست و همه چیز را دیده است. من دوست ندارم درباره ماجرایی که برای هادی نراقی پیش آمد حرف بزنم اما اگر الله وردی به حرفهایش ادامه دهد حتما این کار را انجام خواهم داد.

 

جواد الله‌وردی پیش از این در گفت‌وگو با ایرنا با یادآوری شهرآورد سال ۵۲ و شکست ۶ بر صفر استقلالی‌ها گفته بود: چه بگویم؟ همه گناه‌ها گردن من افتاد چون به پرسپولیس رفتم. ما ۶ گل خوردیم. همه گل‌ها تقصیر من بود و بقیه رفته بودند گل بچینند. بازیکنانی که همگی از من اسم و رسم‌دارتر بودند کاری نتوانستند بکنند. نصرالله عبداللهی، ناصر حجازی، کارو حق‌وردیان، غلامحسین مظلومی، منصور رشیدی و ... بودند و حتما من را نگاه می‌کردند. مگر می‌شود من در یک بازی گروهی ۶ گل بخورم؟ پس بازیکنان برزیل هم که ۷ گل از آلمان خوردند با آلمان‌ها هماهنگ کرده بودند. در نهایت تبعات این باخت به من چسبید و  زندگی‌ام را نابود کرد. باعث و بانی این اتفاق ۲ نفر بودند. منصور پورحیدری و علی جباری؛ آنها را هیچ‌وقت نمی‌بخشم. چوب خدا صدا ندارد. آنها علیه من طومار جمع کردند و باعث شدند به اجبار استقلال را ترک کنم.

 

وی همچنین درباره دیدار پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان در نشستی که با پیشکسوتان باشگاه استقلال داشت اعلام کرد پرسپولیسی نیست و به باشگاه استقلال توجه دارد.

 

کاپیتان اسبق استقلال افزود: «مسعود سلطانی فر» با پیشکسوتان باشگاه استقلال جلسه‌ای را در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرد و پیرامون مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختیم. در این نشست بسیاری از مسائل و مشکلات استقلال را می‌توانستیم بر زبان بیاوریم و بگوییم مشکلات استقلال ریشه در کجا دارد اما سکوت اختیار کرده و بسیاری از حرف‌ها را برزبان نیاوردیم.

 

 پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و این نگران کننده است. تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر مدعی باشد، باید نتایج بهتری را کسب کند.

 

جباری تصریح کرد: استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و استراماچونی باید هرچه زودتر هارمونی لازم را در تیم برقرار کند.

 

وی تاکید کرد: استراماچونی باید در اخلاقش تجدید نظر داشته و از حاشیه خودداری کند تا استقلال به آرامش برسد و بدون حاشیه کارش را دنبال کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------