رونالدو: جورجینا بزرگ‌ترین عشق زندگی من است



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو
کریستیانو رونالدو اعتراف کرده در هیچ مصاحبه‌ای اندازه وقتی که روبه‌روی پیرس مورگان نشسته بود، افشاگری نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، مصاحبه کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی یوونتوس با «پیرس مورگان» مجری معروف انگلیسی یکی از جذاب‌ترین اتفاقات هفته فوتبال دنیا بوده است. به نحوی‌که رونالدو در اینستاگرام خود نوشته که هرگز نشده که در مصاحبه‌ای این‌قدر در مورد خودش افشاگری کند. بخش دیگری از این مصاحبه که در قسمت‌های مختلف پخش شده را در ادامه می‌خوانید.

 

نفر دوم اینستاگرام

با توجه به اینکه می‌دانم چه کسی هستم زیاد شگفت‌زده نشدم. ۷۵ درصد از زندگی‌ام را فوتبال تشکیل می‌دهد. در این شبکه اجتماعی بعد از خود «اینستاگرام» نفر دوم هستم، اما برایم مهم نیست. برایم این مهم است که در کارم نفر اول باشم.

 

حریم خصوصی

طی ۱۰ سال اخیر زیاد اذیت شده‌ام و تا حدود زیادی حریم خصوصی‌ام را از دست داده‌ام. تاکنون نتوانسته‌ام بچه‌هایم را به پارک ببرم. وقتی در مکان عمومی هستم، نمی‌توانم خودم باشم. هر چند که برای تغییر شرایط کمی دیر شده است.

 

خاطره جالب

در شب سال نو، به دوستم ریکی گفتم که باید به بیرون برویم و در کلوب شبانه تفریح کنیم. با کلاه‌گیس و عینک به خیابان‌های مادرید رفتیم. گفتم که باید انگلیسی صحبت کنیم تا لو نرویم. فقط وقتی پرتغالی صحبت کردم که می‌خواستم به دوستم ریکی بگویم که باید چیزی بنوشیم، اما یک نفر پشت‌سر من گفت: «می‌دانم که تو کریستیانو رونالدو هستی!» همه در کلوب حرف او را شنیدند و...

 

مورد اعتماد‌ترین افراد زندگی

دوست ندارم از کسی نام ببرم چراکه تصور می‌کنم عادلانه نیست، اما باید بگویم که کل این افراد فقط ۴ نفر هستند، اما نمی‌توانم به نام آن‌ها اشاره کنم.

 

نقطه قوت

به نظر من، ذهنم؛ نقطه قوتم است. استعداد به تنهایی کافی نیست. صبح وقتی بیدار می‌شوم، خیلی سریع با بچه‌ها بازی می‌کنم و بعد از آن حدود یک ساعت تمرین می‌کنم. تفاوت همین است. به همین خاطر است که با وجود اینکه ۳۴ ساله هستم، ۲۸ ساله به‌نظر می‌رسم!

 

مرد نیم‌میلیارد دلاری

اینکه می‌گویند نیم میلیارد دلار می‌ارزم واقعاً خوب است. چون پول زیادی است. سرمایه خود را نمی‌توانم بیان کنم، اما به مقدار کافی پول دارم.

 

کلکسیون خودرو‌ها

رولز رویس خودروی محبوبم است. ۲ بوگاتی، ۲ فراری، ۲ مک‌لارن و ۲ رولز رویس در میان خودروهایم است. در کل علاقه زیادی به رولز رویس دارم.

 

دوران فقر

زمانی‌که ۱۱ ساله بودم، یادم است که به خاطر گرسنگی، همراه با دوستانم به یکی از رستوران‌های مک‌دونالد رفته و از آن‌ها تقاضای غذا کردیم. آن‌ها هم به ما همبرگر دادند. در پرتغال جست‌وجو کردم، اما گفتند که آن فروشگاه بسته شده است، اما اگر این مصاحبه کمک می‌کند تا آن‌ها را پیدا کنم، خوشحال می‌شوم. دوست دارم آن‌ها را به تورین یا لیسبون دعوت کنم تا با من ناهار بخورند چراکه می‌خواهم لطف‌شان را جبران کنم.

 

جورجینا

همسرم در حال حاضر بخشی از وجود من است. او به من خیلی کمک کرد. البته که عاشقش هستم. او مادر بچه‌هایم است و بسیار شیفته او هستم. او فوق‌العاده است. زیاد با هم صحبت می‌کنیم، هم من با او درد دل می‌کنم و هم او با من. او بزرگ‌ترین عشق زندگی من است.

اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

 

مادر

مادرم بخش مهمی از خانواده‌ام است. از دیدن بازی‌هایم خیلی استرس می‌گیرد. دلیلش را نمی‌دانم. در حال حاضر به او اجازه داده نمی‌شود که بازی‌های بزرگ را ببیند. از دوستانم می‌خواهم که در زمان بازی‌های بزرگ من، در کنار او باشند و او ترجیح می‌دهد که برای قدم زدن به بیرون خانه برود. چند بار در استادیوم حالش بد شده است. پدرم را از دست دادم و هرگز نمی‌خواهم به نبود مادرم فکر کنم.

 

پرونده تجاوز

من نامزد، خانواده و بچه دارم. خیلی بد است که با صداقت تو بازی شود. یک روز در اتاق با نامزدم نشسته بودم و ناگهان در اخبار در مورد چنین چیز‌هایی صحبت شد. می‌شنیدم که بچه‌هایم داشتند از پله‌ها پایین می‌آمدند و مجبور بودم کانال را عوض کنم چراکه شرمنده شده بودم. احساس شرمندگی می‌کردم.

 

رکورد‌ها

فکر می‌کنم که رکورد‌ها هم بخشی از وجود من هستند. من رکورد‌ها را دنبال نمی‌کنم، آن‌ها من را دنبال می‌کنند. معتاد به بردن هستم و فکر نمی‌کنم این اتفاق چیز بدی باشد بلکه به من انگیزه می‌دهد. خیلی دوست دارم در بردن توپ‌های طلا مسی را شکست دهم و فکر می‌کنم استحقاق آن را هم دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------