استراماچونی: همان تبریزی ذوب‌آهن را می‌خواهم/ اگر VAR بود اسماعیلی دربی را از دست نمی‌داد



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با نفت مسجد سلیمان اگر VAR بود اسماعیلی دربی را از دست نمی‌داد.

به گزارش فارس، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اظهار داشت:شما بهتر از می‌دانید بازی استقلال و پرسپولیس یکی از مهمترین دیدارهای لیگ بود و برای طرفداران هم مهمترین بازی سال. همه ما از نتیجه دربی ناراحت هستیم و از تمام طرفداران استقلال عذر‌خواهی می‌کنیم.

 

* نگرش خودم را به بازیکنانم گفتم، باید دربی را فراموش کنیم

وی افزود: من به بازیکنانم گفتم که نگرش من نگرش متفاوتی است و بلافاصله باید به بازی بعد فکر کنیم. ما فردا یک حریف خیلی خوب و سخت داریم که مربی خوبی دارد.

 

* پنجره بسته است و باید روی بازیکنانم تمرکز کنم

وی تاکید کرد: چیزی که مشخص است این که ذوب‌آهن تیمی خوب و در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است. مطمئنا این بازی خیلی برای من سخت است. می‌دانم در مسابقات قبلی امتیازاتی گرفتیم که مستحق آن نبودیم و حتی کمترین گل را زدیم. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات بسته است و من فقط می‌توانم روی بازیکنانم تمرکز کنم. می‌دانم که باشگاه به تمام بازیکنانی که در خارج، در دسترس هستند آگاه است یا نه. این یک چیز طبیعی و نرمال است که باشگاهی به بازیکنان خارج از کشور هم توجه داشته باشد. وظیفه من این است که تیمی را آماده کنم که حمله کند و به امتیازات خوب برسد.

 

* اسماعیلی هست، چشمی هم می‌تواند برای ما بازی کند

وی در خصوص آمادگی بازیکنان تیمش برای بازی فردا و تغییرات احتمالی در ترکیبش گفت: اسماعیلی که بازی قبل محروم بود در ترکیب تیم ما خواهد بود، روزبه چشمی هم هنوز آمادگی صد در صد را ندارد ولی می‌تواند برای تیم ما به میدان برود.

 

* تیم منصوریان با تک مهاجم بازی می کند

استراماچونی ادامه داد: روشی که آنها بازی می‌کنند با یک مهاجم است و منصوریان هم مربی خوبی است.چیزی که ما انتظار داریم این است که با سیستم 4-1-3-2 بازی کنند.

 

* در استقلال انتظار دارم تبریزی همان بازیکن ذوب آهن باشد

سرمربی استقلال در خصوص اینکه مرتضی تبریزی با سابقه بازی 5 ساله در ذوب‌آهن می‌تواند در بازی فردا تاثیری در روند استقلال داشته باشد یا خیر گفت:تبریزی بازیکن خیلی خوبی است، البته او بعد از عملکرد خوب در ذوب آهن به استقلال آمده است.در تیم استقلال از تبریزی انتظار دارم همان عملکرد خوبش در ذوب‌آهن را تکرار کند. بازی کردن در استقلال کار ساده ای نیست چون رقابت سختی بین بازیکنان وجود دارد و آنها فشار زیادی را تحمل می‌کنند.

 

* تبریزی بازیکن خوبی است

وی ادامه داد: تبریزی از جمله بازیکنانی است که دوست دارد به استقلال کمک کند، من می‌خواهم از انرژی بازیکنان به شکلی استفاده کنم که در این 3 بازی بعد از بازی با پرسپولیس وضعیت جسمانی آنها در شرایط مناسبی باشد.

 

* انتظار دارم VAR را در لیگ ایران ببینم

استراماچونی در خصوص اینکه چه زمانی استقلال واقعی را شاهد خواهیم بود گفت: لیگ ایران یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است چون خیلی متعادل است و در هر مسابقه ای ممکن است شما امتیاز از دست بدهید. هیچ بازی آسانی نداریم و امیدوارم به خاطر همسان بودن بازی‌ها الان که من عضوی از فوتبال ایران هستم شاهد حضور VAR در کشور شما باشم. این موضوع می‌تواند روی بازی ها تاثیر داشته باشد. با معرفی این سیستم همه چیز برای طرفداران فوتبال هم روشن خواهد شد.

 

*به خاطر کارت های زرد و قرمز استقلالی‌ها دوست دارم VAR باشد

وی افزود: ما 3 کارت قرمز در 4 مسابقه دریافت کردیم و اگر داور تشخیص بدهد بازیکنان ما مستحق کارت قرمز بوده‌اند من به آن احترام می‌گذارم ولی از نظر من 2 یا سه کارتی که به ما داده شده است درست نبوده است. به خاطر این است که می‌گویم اگر VAR زودتر به فوتبال ایران بیاید شاهد فوتبال جذابی خواهیم بود.

 

* اگر VAR‌ بود اسماعیلی دربی را از دست نمی‌داد

سرمربی استقلال در خصوص فرق داوران ایتالیایی و ایرانی گفت: زمانی که در یونان و چک مربیگری می‌کردم در مورد کمک داور ویدئویی با فدراسیون آن کشور صحبت کردم که در نهایت سطح داوری در آن کشور افزایش پیدا کرد.اگر در بازی با نفت مسجد سلیمان کمک داور ویدئویی حضور داشت قطعا اسماعیلی را اخراج نمی‌کرد.مثلا در دربی اگز کمک داور ویدیویی بود علی کریمی ممکن بود اخراج نشود و از همه مهمتر تماشاگران هم قانع می‌شدند.داور مسابقه انسان است و ممکن است بعضا دچار اشتباه شود اما کمک داور ویدیویی می‌تواند خیلی به او کمک کند.به نظر من رهبر درون زمین داور است.

 

*شاید دیاباته را بعد از تعطیلات داشته باشیم

وی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: دیاباته در بازی با نفت مصدوم شد و من فکر می‌کردم که مصدومیت او کمتر باشد ولی فکر می‌کنم بعد از تعطیلی بازی های لیگ او را داشته باشیم. باقری هم فعلا مصدوم است و بهتر است پزشکان ما در موردش صحبت کنند.در مورد بقیه بازیکنان که مصدومیت جزئی دارند کادر پزشکی صحبت خواهد کرد.

 

* نمی‌توانم بازی های ایتالیا را پیش بینی کنم، چون جریمه می‌شوم

وی در پایان در خصوص پیش بینی اش از دیدار امشب لاتزیو و اینتر گفت: من نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم چون از طرف باشگاه جریمه می‌شوم!

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------