انصاری‌فرد: حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان باعث دلگرمی است



ااخبار,اخبار ورزشی,محمد حسن انصاری فرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مجمع سالیانه این باشگاه گفت: خوشحالم که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی، اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان باشگاه همبستگی بسیار خوبی وجود دارد و این قطعا به روند پیشرفت باشگاه بسیار کمک می کند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسن انصاری فرد در پایان جلسه مجمع سالیانه این باشگاه گفت: در ابتدا بنده گزارشی در مورد وضعیت فعلی و همچنین چشم انداز و دورنمای آینده باشگاه پرسپولیس را به وزیر ورزش و جوانان و اعضای مجمع ارائه کردم و سپس در خصوص صورت های مالی و بندهایی که باید اصلاح شود بحث کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ادامه داد: در کل دو ساعت خیلی مفیدی را داشتیم و امیدواریم در مجامع آینده اشکالاتی که در صورت های مالی وجود داردرا برطرف کنیم. اکثر موارد مالی باشگاه رفع شده و بعضی پرونده ها مشکلات دادگاهی دارند که شاید طی یکی دو سال آینده برطرف نشود ولی خیلی از بندها بخصوص بدهی هایی که ما به طلبکاران داریم را میتوان با پیگیری ها تا سال آینده برطرف کرد. 

 

او افزود: امیدواریم روند فعلی موفقیت های باشگاه را حفظ کنیم و مشکلات را با همدلی برطرف کنیم. خوشحالم که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی، اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان باشگاه همبستگی بسیار خوبی وجود دارد و این قطعا به روند پیشرفت باشگاه بسیار کمک می کند.

 

انصاری فرد در پایان ضمن تقدیر از حمایت های دکتر سلطانی فر گفت: اولویت هر مدیری در باشگاه پرسپولیس و استقلال اجرای طرح های کوتاه مدت و میان مدت است ولی خوشبختانه ما طرح های بلند مدتی را هم پیش بینی کرده‌ایم که در مرحله کارشناسی و تدوین است تا بعد از ما هم هر مدیری آمد بتواند این راه را ادامه دهد. همین که وزیر ورزش و جوانان هر دو تیم پرطرفدار پایتخت را به یک چشم نگاه می‌کند از او ممنونیم و اگر حمایت های ایشان را داشته باشیم با دلگرمی بیشتری جلو می‌رویم که خوشبختانه این حمایت ها الان وجود دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------