اعلام آرای جدید کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال



اخبار,اخبار ورزشی
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت میرمهدی قریشی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

 

* در پرونده شکایت هانیه رحمتی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست. (رای قطعی است)

 

* براساس رای صادره در پرونده شکایت ممی نظرزاده از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 420 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

* در پی شکایت محمدرسول اعظمی‌زاده از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید. در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

 

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------