رقم واقعی قرارداد سرمربی بلژیکی چقدر است؟/ قرارداد ۳.۵ میلیون دلاری ویلموتس تکذیب شد



اخبار,اخبار ورزشی,ویلموتس و تاج
ادعای دریافت ۳.۵ میلیون دلاری ویلموتس برای هر سال سرمربیگری در تیم ملی ایران از سوی یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال رد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امروز (چهارشنبه) یکی از رسانه‌ها اعلام کرد رقم قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران ۳ میلیون دلار در سال یعنی حدود ۳۴ میلیارد تومان است و یکی از دلایلی که او به صورت دائم در ایران حضور ندارد این است که مهدی تاج و همکارانش تاکنون نتوانسته اند حتی بخش اول مطالبات سرمربی بلژیکی را پرداخت کنند.

 

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با تکذیب خبر پرداخت مبلغ سالانه ۳ میلیون دلار به مارک ویلموتس گفت: من نمی‌دانم برخی رسانه‌ها چگونه چنین مبلغی را منتشر می‌کنند چرا که بی شک مبلغ قرارداد ویلموتس سه میلیون دلار نیست. ما اکنون در مرحله پرداخت قسط اول و دوم قرارداد ویلموتس هستیم که حدود یک میلیون دلار می‌شود و جدول زمان بندی این اقساط هم به شکلی است که با پرداخت ۲ قسط اول تا پایان سال ۲۰۱۹ پولی به این مربی پرداخت نمی‌شود. شک نکنید رقم این قرارداد سه میلیون دلار نیست. ما همچنان برای پرداخت حقوق ویلموتس مشکلاتی داریم که امیدوارم به زودی با کمک دولت بتوانیم به سرمربی تیم ملی پول بدهیم.

 

مارک ویلموتس ۵۰ ساله بلژیکی روز ۸ خرداد ۹۸ با امضاء قراردادی تا پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد تا پس از هشت سال حضور کارلوس کی روش روی نیمکت سرمربیگری این تیم، یک اروپایی دیگر جانشین سرمربی فعلی تیم ملی کلمبیا شود.

 

از همان روز عقد قرارداد ویلموتس با فدراسیون و حتی پیش از آن ارقام مختلفی مانند ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار یورو، یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و ۲ میلیون دلار به عنوان مبلغ این قرارداد سه و نیم ساله مطرح شد، اما هیچگاه فدراسیون فوتبال چنین مسائلی را تایید نکرد. 

 

این رقم در حالی به عنوان مبلغ قرارداد ویلموتس مطرح شده که قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کشورمان سالانه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار بود و بی شک پرداخت حدود ۲ برابر این رقم به ویلموتس عجیب است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------