اتفاق عجیب در لیگ اروپا/ اهتزاز پرچم ارمنستان در آسمان ورزشگاه باعث توقف بازی شد!



اخبار,اخبار ورزشی
یک اقدام سیاسی، دقایقی یکی از بازی‌های لیگ اروپا را تحت‌الشعاع قرار داد.

به گزارش تسنیم، در حالی که روابط جمهوری آذربایجان و ارمنستان به دلایل سیاسی و تاریخی به شدت تیره  است و اتباع دو کشور قادر به وارد شدن به خاک یکدیگر نیستند، به اهتزاز درآوردن پرچم کشور ارمنستان در جریان بازی تیم قره‌باغ آذربایجان، جدال این تیم در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا را تا آستانه تعویق پیش برد.

 

در جریان دیدار دودلانژ - قره‌باغ در لوکزامبورگ، یک پهباد کوچک کنترل از راه دور (کوادکوپتر) با پرچم ارمنستان (پرچم آرتساخ) جنجال بزرگی به پا کرد. در اواسط نیمه اول و در شرایطی که تیم آذربایجانی با نتیجه 2  بر صفر پیش بود، این کوادکوپتر با پرچم ارمنستان بر فراز زمین چمن ورزشگاه به پرواز درآمد و باعث خشم هواداران و بازیکنان آذربایجانی شد.

 

به دنبال پرواز این این کوادکوپتر و پس از چند ثانیه، جو بازی متشنج شد، تماشاگران به داخل زمین ریختند و مسابقه متوقف شد. بازیکنان قره‌باغ هم با توپ، اقدام به زدن شوت‌های هوایی کردند و قصد داشتند این پهباد را سرنگون کنند که البته در نشانه‌گیری دقیق نبودند. پس از این اتفاق، بیش از نیم ساعت بازی متوقف شد.

 

در ادامه بازیکنان قره‌باغ حاضر به از سرگیری بازی نبودند، اما با توجه به الزام یوفا در به تعویق نیفتادن مسابقات اروپایی، سرانجام کار دنبال شد. این بازی از گروه اول لیگ اروپا در نهایت با برتری 4 بر یک تیم قره‌باغ پایان یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------