کالدرون: فیلم گلزن شهر خودرو را به آرژانتین فرستادم



اخبار,اخبار ورزشی,کالدرون
سرمربی پرسپولیس نسبت به انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیمش طی شش هفته اخیر می‌شود، پاسخ داد.

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس طی شش هفته ابتدایی لیگ با سه برد و سه باخت، به تعطیلات رفته و این مساله البته با انتقاداتی نسبت به عملکرد کادر فنی تازه‌وارد این تیم همراه شده است. شکست سرخ‌ها برابر تراکتور، سپاهان و شهر خودرو به عنوان سه مدعی اصلی قهرمانی در این فصل، شرایط را برای کالدرون سخت کرده است. او نسبت به این انتقادات پاسخ داده و زمان را بهترین راهگشا برای تیمش دانسته است.


گابریل کالدرون در پاسخ به خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط این تیم و انتقاداتی که نسبت به عملکرد بدنی و فنی بازیکنان می‌شود گفت: "شرایط فیزیکی تیم به این شکل است که تیم ما بیشتر از متوسط تمام تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌دود، بیشتر از همه! این بهترین شرایط بدنی ممکن است. در لیگ قهرمانان بهترین تیم‌ها 11.8 کیلومتر می‌دوند اما در تیم ما بر طبق آمار جی پی اس پرسپولیس هر بازیکن بیشتر از 12 کیلومتر دوندگی داشته که این فوق‌العاده است."


سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه ضعف گلزنی نه تنها در تیم او که در کل لیگ ایران در این فصل مشهود بوده، این‌طور به توضیح آن پرداخت: "قبول دارم که در گلزنی مشکل داریم اما ما با دو مهاجم بازی می‌کنیم و شکل دفاعی نداریم. اما اگر به لیگ ایران دقت کنید فعلا در جدول گلزنان از تیم‌های دیگر مدعی هم گلزن شاخصی در لیگ ظهور نکرده که البته این مساله با گذشت زمان حل خواهد شد."


گابریل کالدرون با اشاره به اینکه فیلم صحنه مربوط به خطای فرجی را آنالیز کرده، مدعی است که گلزن شهر خودرو نباید بازی را تا پایان در ترکیب تیمش ادامه می‌داد: "فیلم این صحنه را به دوستان کارشناس و داور در آرژانتین فرستادم و آنها از اینکه مدافع حریف در این صحنه کارت نگرفته تعجب کردند."

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------