تابش: دعوت سفارشی نورافکن به تیم ملی یک ادعای مضحک است



اخبار,اخبار ورزشی,مسعود تابش
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با روحیاتی که از ساکت سراغ دارم؛ ممکن است بعضی اوقات مسائل به ضرر ما تمام شود چرا که عنوان می‌کنند او اصفهانی است و از ما جانبداری می‌کند!

مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرایط حال حاضر تیم سپاهان گفت:‌ خدا را شکر شرایط خوب است. ما سعی کردیم نیروهای مورد نیازمان را جذب کنیم و البته انتقاداتی هم در مورد یارگیری فصل جدید مطرح شد اما ما براساس درخواست کادر فنی کار را پیش بردیم و ثبات در سپاهان باعث موفقیت شده است. امیر قلعه‌نویی به خوبی تیم را هدایت می‌کند و از آن طرف باشگاه هم سعی می‌کند به تعهداتش عمل کند.

 

تابش در ادامه گفت: چند روز پیش رادیو را گوش می‌کردم و در آنجا صحبت‌هایی در مورد سپاهان مطرح شد. البته آنها قصدشان تعریف از سپاهان بود که ما را مدعی قهرمانی می‌دانستند و شانس موفقیت را برای ما زیاد می‌دانستند، سعی کردیم سازوکار لازم را فراهم کنیم. در آنجا گفته شد که سپاهان بیشتر از سایرین هزینه کرده است در صورتی که اینطور نیست، من مطمئنم حداقل 3-4 باشگاه خیلی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند ضمن اینکه ما حدود 90 تیم را مدیریت می‌کنیم اما دوستان فکر می‌کنند این بودجه فقط خرج فوتبال‌مان می‌شود. در واقع شاید ما از نظر هزینه باشگاه چهارم یا پنجم باشیم، ما با حساب و کتاب هزینه کرده‌ایم و ریخت‌وپاش نداشته‌ایم.

 

وی  در مورد اینکه با نتایج خوب سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی می‌توان این تیم را مدعی اول قهرمانی در هر دو جام دانست، گفت:‌ ما هنوز یک سوم راه را سپری نکرده‌ایم و تنها شش بازی انجام داده‌ایم. نظرم این است که نباید به هیچ وجه فریب نتایج اول فصل را بخوریم ضمن اینکه باید تلاش کنیم شرایط‌ خوب‌مان را حفظ کنیم. شاید بتوان بعد از بازی دهم تا 70درصد در مورد سرنوشت لیگ صحبت کرد اما الان نباید به نتایجی که به دست آورده‌ایم غرّه شویم.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای تقویت تیم برای بازی لیگ قهرمانان آسیا دارند، گفت:‌ باید ببینیم تا نیم‌فصل چطور جلو می‌رویم. ما در هر پست 2-3 بازیکن آماده را داریم. تیم را الان تیم خوبی می‌بینم. اگر تا نیم‌فصل تشخیص دادیم که نیاز هست حتماً در مورد تقویت تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم. ضمن اینکه ما ستاد مسابقات آسیایی را تشکیل دادیم. می‌خواهیم با برنامه و حساب شده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم و نمی‌خواهیم که در این مسابقات فقط یک شرکت‌کننده باشیم.

 

تابش در مورد اینکه چهار بازیکن تیم سپاهان در تیم ملی حضور دارند و به نظر می‌رسد این تیم در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به‌ سر می‌برد، گفت: ما در سال‌های قبل هم 8-9 نفر ملی‌پوش داشتیم. آن زمان هم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم بود. الان هم به جز این چهار نفر بازیکنان شایسته دیگری هم داریم که می‌توانند در تیم ملی حضور داشته باشند. پیش از این عنوان می‌شد چرا از سپاهان بازیکنی در تیم ملی نیست. من در آن زمان گفتم دعوت بازیکن سلیقه‌ای است و امیدوارم بچه‌های ما آنقدر خوب کار کنند که به تیم ملی دعوت شوند. خوشبختانه این اتفاق افتاد. آنها تلاش‌شان را کردند و خدا را شکر شرایط‌شان هم خوب است. چهار نفر به تیم ملی دعوت شدند. ضمن اینکه آنها تلاش می‌کنند کماکان در تیم ملی حضور داشته باشند بازیکنان دیگری هم در تیم ما هستند که می‌توانند به تیم ملی ملحق شوند.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص صحبت‌هایی که پیرامون دعوت امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان مطرح شده و اینکه گفته می‌شود این دعوت به کمک محمدرضا ساکت صورت گرفته تا بازی سپاهان مقابل پیکان در جام حذفی به تعویق بیفتد، گفت: این یک ادعای مضحک است. چه دلیلی دارد که این کار انجام شود. به هیچ وجه چنین چیزی نیست. نورافکن لیاقت و شایستگی خودش را نشان داده و استحقاق این را داشته به تیم ملی دعوت شود. کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند قصدشان سفسطه و فرافکنی است ما این حرف‌ها را اصلاً قبول نداریم. امید نورافکن به خاطر شایستگی‌هایی که داشت به تیم ملی دعوت شد.

 

وی در ادامه گفت:‌ شاید چون یک بازیکن بیشتر از تیم ما به تیم ملی دعوت شده برای‌شان گران تمام شده است. هم من، هم ساکت  می‌دانیم و هم خدای من و ساکت می‌داند که به هیچ‌وجه چنین چیزی وجود ندارد. اتفاقاً با روحیاتی که از او سراغ دارم می‌دانم ممکن است بعضی اوقات مسائل به ضرر ما تمام شود چرا که عنوان می‌کنند او اصفهانی است و در سپاهان مسئولیت داشته و از ما جانبداری می‌کند! روحیات ساکت اینطور نیست و اصلاً اهل این حرف‌ها نیست و از طرفی ما هم به هیچ‌وجه خواستار چنین امتیازات ناحقی نیستیم.

 

تابش در مورد جریمه‌ایی که به خاطر صحبت در مورد درآمد تبلیغات محیطی برای او در نظر گرفته شد، گفت:‌ من صحبتی کردم و گفتم 500 میلیون درآمد ما از تبلیغات محیطی بوده که البته 30 میلیون هم زیاد گفتم و 470 میلیون تومان بوده است. حرف ناصوابی نزده‌ام و مستندات آن را هم دارم، متأسفانه ما چپ و راست جریمه می‌شویم و شاید همین مصاحبه هم باعث شود جریمه شویم که امیدوارم این اتفاق نیفتد. من همین صحبت را از مدیران عامل باشگاه‌های دیگر به صورت زنده دیدم و شنیدم که گفتند اصلاً چیزی به ما داده نشده و در مقابل این صحبت‌ها هیچ واکنشی نبود.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود:‌ من گفتم در سال‌های گذشته بیشتر داده شده و مستنداتش هم موجود است، گفتند این را به صراحت اعلام کنید، ما هم به صراحت گفتیم سال‌های گذشته بوده است، الان هم به صراحت می‌گویم سال گذشته نبوده بلکه در سال‌های گذشته بوده است. اما مجدداً‌ قبول نکردند و نمی‌دانم چرا! و به همین خاطر ما به کمیته استیناف مراجعه و نسبت به تجدیدنظر در این رأی اقدام کردیم. 

 

وی در مورد جریمه باشگاه سپاهان به خاطر فحاشی هوادارانش در بازی با پرسپولیس گفت: ما در آن بازی حدود 600 هوادار داشتیم همه شاهد این بودند که تمام جمعیت ورزشگاه از دقیقه یک تا 90 یکصدا به سرمربی و تیم ما توهین کردند. دوباره ما را به خاطر تماشاگران‌مان جریمه کردند. اصلاً باشگاه ما مگر چقدر بودجه دارد. شاید ما باید بودجه گزافی برای جریمه‌ها کنار بگذاریم. ما حتی اعزامی هم به تهران نداشتیم و تعدادی از هواداران‌مان به صورت خودجوش آمدند و نمی‌دانم چرا به خاطر آنها جریمه شدیم. اصلاً شعاری ندادند حتی برخی از شعارهای معمول را هم از همکاران خواستم جلوگیری کنند. مگر 500-600 نفر چه حرکتی انجام دادند؟ ما برای تجدیدنظر در این رأی هم اقدام کردیم که امیدواریم تجدیدنظر شود. این همه جریمه از کجا بیاوریم و پرداخت کنیم. این جرایم خیلی بیشتر از درآمدهای ما می‌شود. 

 

تابش در مورد پرداخت هزینه به خبرنگاران خسارت دیده در بازی فصل گذشته سپاهان - پرسپولیس گفت:‌ ما  حدوداً  140 میلیون را به صورت چک  به نمایندگان خبرنگاران تحویل داده‌ایم تا جبران خسارات آنها شود. ضمن اینکه خسارت آمبولانس‌ها را هم باید پرداخت کنیم البته باز هم می‌گویم این اتفاقات بیرون از ورزشگاه افتاده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------