آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استیلی: پیروزی مقابل استرالیا برای ما بسیار مهم است



اخبار,اخبار ورزشی,حمید استیلی
حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که پیروزی مقابل استرالیا در بازی دوستانه می‌تواند اهمیت زیادی برای امیدها داشته باشد‌.

به گزارش تسنیم، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی 2 بر یک در دیدار دوستانه مقابل استرالیا اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی برای ما بود و مقابل تیمی بازی کردیم که هشت بازیکن دو رگه داشت. آنها حتی دانیال ارزانی که یک بازیکن ایرانی است در اختیار داشتند و دو سه بازیکن‌شان هم در تیم ملی استرالیا حضور دارند.

 

وی افزود‌: هنوز راه طولانی را پیش رو داریم و اکنون اتفاقی رخ نداده است. نکته مهم در بازی ما این بود که به تیم حریف موقعیت ندادیم. حتی در نیمه اول داور یک پنالتی ما را نگرفت. در نیمه دوم هم استرالیا با تغییراتی که داشت مالکیت بازی را در دست گرفت، اما ما خیلی خوب دفاع کردیم. حتی در ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. ما امشب در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم اما در بخش هجومی وقت‌مان زیاد نبود تا بیشتر کار کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: این برد می‌تواند برای ما خیلی مهم باشد و در یک بازی بین المللی به پیروزی رسیدیم که باید به مردم کشورمان تبریک بگویم. به بچه‌ها هم گفتم شما باید برای مردم و کشور با تمام توان بازی کنید و کسانی که اینجا بودند، دیدند بازیکنان با تمام توان کار کردند و در بازی با شهر خودرو هم همینطور بودند. ان‌شاءالله در اردوهای بعدی تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و از همه نیروها استفاده کنیم. بازیکنان ما خیلی جنگنده و خوب بازی کردند. 

 

استیلی گفت: سه ماه تا بازی‌های انتخابی المپیک مانده که فدراسیون همه جوره کمک می‌کند و امیدوارم کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و مربیان باشگاه‌ها که در این مدت به ما کمک کنند. ما در بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا می‌کنیم و باید نقاط ضعف را در بازی‌های سخت پیدا کنیم. جا دارد از فدراسیون فوتبال و همینطور آقای مهرداد مسعودی که کمک کرد بازی با استرالیا برگزار شود، تشکر کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------