استراماچونی: استقلال باید پیشرفت کند اما این برد قدم رو به جلو بود/ هوپر اصلاً گزینه من نبود!



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید صادقانه بگویم که حریف در نیمه اول برای ما مشکل درست کردند.

به گزارش فارس، آندره استراماچونی بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل فجرسپاسی شیراز در جام حذفی در نشست خبری گفت: می دانستیم بازی سختی خواهد بود. تیم فجر در شرایط خوبی قرار دارد. باید صادقانه بگویم که حریف در نیمه اول برای ما مشکل درست کردند.

 

وی افزود: نیمه دوم ما بازی را در دست گرفتیم، 15، 16 موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم بازی به وقت اضافه کشیده نمی‌شد. ما قطعاً باید پیشرفت کنیم، فکر می‌کنم این برد قدم رو به جلویی بود. ما دو بازی دیگر تا فینال داریم.

 

استراماچونی در مورد اینکه چرا در دقیقه 119 از روی نیمکت به رختکن رفت و آیا بهتر نیست به عنوان سرمربی به تیم آرامش بدهد، گفت: من فکر می‌کنم سوءتفاهم شده، ما در دقیقه 112 گل زدیم و بازی دیگر تمام شده بود و نیازی نبود که دیگر من روی نیمکت باشم.

 

سرمربی استقلال در ادامه گفت: تیمم در شرایط خوبی است اما به آن چیزی که انتظار داریم فاصله دارد.در نیمه اول مربی حریف با بردن شماره 7 به کنار دانشگر برای ما مشکل ایجاد کرد اما با تغییری که در نیمه دوم داشتیم و جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم این مشکل حل شد و موقعیتی نتوانستند ایجاد کنند.

 

وی درباره عملکرد داوران بازی گفت: مشکلی نبود اما فقط متوجه نشدم داوری که خیلی از صحنه فاصله داشت چرا از او سؤال کرد و بهتر بود از کمک استفاده می‌کرد. اعتراض من به خاطر پنالتی نبود و اعتراضم این بود چرا وقتی داور خودش اینقدر به صحنه نزدیک بوده است چنین جلسه‌ای را با کسی که از صحنه دور بوده برگزار کرده است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تعویض ملیچ و آوردن ذکی‌پور گفت:‌ وقتی جای دانشگر و غلامی را عوض کردیم نیاز به یک بازیکن با خصوصیات متفاوت داشتیم. متأسفانه در طول 90 دقیقه با وجود اینکه 75 دقیقه بازی در اختیار ما بود نتوانستیم گل بزنیم.

 

استراماچونی تصریح کرد: در جام حذفی با توجه به اینکه تک بازی است هر حریفی می‌تواند مشکل‌ساز باشد مانند اتفاقی که دیروز برای پدیده یا تیم‌های دیگر رخ داد. برای من این اهمیت دارد که اولین بار کلین‌شیت کردیم و برای سومین بازی پیاپی بردیم. در دیدار امروز هم چندین موقعیت خلق کردیم و 60-70درصد توپ را در اختیار داشتیم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا استقلال به سیستم مورد نظرش رسیده است یا نه، گفت:‌ امروز یک قدم به جلو برای ما بود اما خیلی کار داریم چون بازیکنان تا به حال با سه دفاع بازی نکرده‌اند. این یک سیستم خاص است که نیاز به زمان دارد. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیوستن گری هوپر به لیگ استرالیا گفت: هوپر اصلاً در ذهن من نبود.

 

استراماچونی در پاسخ به این سؤال که یعنی مسئولان باشگاه بدون اطلاع شما با او مذاکره کرده‌اند، گفت: ممکن است در فوتبال شما با 100 نفر مذاکره کنید و شاید با بازیکنی که من می‌خواهم مذاکره نشود اما دلیل نمی‌شود همه آنها در تیم حضور داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------